~ Witam. Znalazłem model łuku, bardziej oryginalne niż kusza, ale w nim jest też dźwięk na przeładowanie i strzał, jeszcze lepiej ! Ale jak dodać ten dźwięk łuku ? Przyjmijmy na łatwiznę, że ten dźwiek ma być, gdy on_knife[id] && zmienna[id].
Proszę o podpowiedzi, z góry dzięki
Pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodanie dźwięku przeładowania do łuku + strzału
Temat rozp. ogieR8, 12.05.2012 21:52
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.05.2012 21:52
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#2
Napisano 12.05.2012 22:17
TZN Ty chcesz dodac dzwiek jak strzela?Czy jak wyjmuje Kusze?
#3
Napisano 12.05.2012 22:31
1 dźwięk - jak strzela, najlepiej by było podmienić zamiast ocierania noża jeśli zmienna[id]==1
2 dźwięk - jak przeładowuje kuszę, tutaj podejrzewam emit_sound'em już będzie trzeba wywołać, jeśli weapon & CSW_KNIFE && zmienna[id] && button & IN_RELOAD, ale mogę się mylić..
Pozdrawiam
2 dźwięk - jak przeładowuje kuszę, tutaj podejrzewam emit_sound'em już będzie trzeba wywołać, jeśli weapon & CSW_KNIFE && zmienna[id] && button & IN_RELOAD, ale mogę się mylić..
Pozdrawiam
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych