Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Sklep do nowego moda

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 11.05.2012 18:17

Witam! Chciałem aby do tego moda dodać kupywanie expa za kasę.Wyciełem kod ze "Sklepu CoD MoD".
To całe sma:
/* ================================================================================================ /
*
*    RPG MOD:
*    ------------------
*    Potrzebujesz:    Ten plik do kompilacji oraz edycji klas
*    Działa na:     Counter Strike 1.6
*
*    Instalacja:
*    ------------------
*    Plik: rpgmod.amxx wrzuć do folderu
*    Plik: rpgmod.sma wrzuć do folderu
*    
*   Folder: models
*   Folder: sound
*
*    Cvary:
*    ------------------
*    XP_Normalne = Xp za każdego fraga (bez premii)
*    XP_Hs = XP za zabicie headshotem
*    XP_Kosa = XP za zabicia z noża
*
*    Kontakt:
*    -----------------
*    email: rpgmod@gmail.com
*	   
/ ================================================================================================= */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <ColorChat>

#define MAXKLASY 9

new GraczXP[33]
new GraczPoziom[33]
new GraczKlasa[33]

new XP_Normalne
new XP_Kosa
new XP_Hs
new ZapiszXP

new g_vault  

new const KLASY[MAXKLASY][] = {
    "Brak",
    "Spider Man",
    "Szybcior",
    "Pikachu",
    "Power Rangers",
    "Robin Hood",
    "Punisher (P)",
    "Ninja (P)",
    "Tytan (P)"
}

new const POZIOMY[7] = {
0,
100,
200,
400,
800,
1600,
3200
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("RPG", "1.1", "Evolution")
    register_event("DeathMsg", "Smierc", "a")
    ZapiszXP = register_cvar("ZapiszXP","1")
    XP_Normalne=register_cvar("XP_za_zabicie", "100")
    XP_Hs=register_cvar("XP_bonus_za_hs","30")
    XP_Kosa=register_cvar("XP_bonus_za_kose","30")
    g_vault = nvault_open("RPG")
    
    register_clcmd("say /klasa", "ZmianaKlasy")
    register_clcmd("say /sklep", "sklep")
    register_clcmd("say /exp", "PokazWHudzie")
    
    register_menucmd(register_menuid("Mini Sklep"), 1023, "select_sklep_menu")
}

public Smierc()
{
    new attacker = read_data( 1 );
    new headshot = read_data( 3 );
    if(GraczKlasa[attacker] == 0)
    {
	    return PLUGIN_CONTINUE;
		 }
    new clip, ammo,
    weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
    GraczXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Normalne)
    if(headshot)
	    GraczXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
    if(weapon == CSW_KNIFE)
	    GraczXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kosa)
        
    while(GraczXP[attacker] >= POZIOMY[GraczPoziom[attacker]])
    {
	    
	    client_print(attacker, print_chat, "[RPG] ***** wymiatasz ! Teraz wiesz wiecej o zabijaniu i posiadasz %i klasy %s!", GraczPoziom[attacker],KLASY[GraczKlasa[attacker]])
	    GraczPoziom[attacker] += 1
    }
    
    PokazWHudzie(attacker)
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public PokazWHudzie(id)
{
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.90, 0, 6.0, 12.0)
    show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nPoziom: %i(%s)",KLASY[GraczKlasa[id]],GraczPoziom[id],GraczXP[id])
}

public ZmianaKlasy(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz Klase" , "Wybor_Klasy");
    menu_additem(menu, "\wSpider Man", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wSzybcior", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\wPikachu", "3", 0)
    menu_additem(menu, "\wPower Rangers", "4", 0)
    menu_additem(menu, "\wRobin Hood", "5", 0)
    menu_additem(menu, "\wPunisher (P)", "6", ADMIN_IMMUNITY)
    menu_additem(menu, "\wNinja (P)", "7", ADMIN_IMMUNITY)
    menu_additem(menu, "\wTytan (P)", "8", ADMIN_IMMUNITY)
    menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
    menu_display(id , menu , 0);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}  

public Wybor_Klasy(id , menu , item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
	    menu_destroy(menu);
    }
    new iKomenda[6] , iNazwa[64]; new access , callback;
    menu_item_getinfo(menu , item , access , iKomenda , 5 , iNazwa , 63 , callback);
    new i = str_to_num(iKomenda)
    if(GraczKlasa[id] != i)
    {
	    GraczKlasa[id] = client_print(id,print_chat,"Teraz jestes %s",KLASY[i])
    }
    else
    {
	    ColorChat(id, RED, "^x04 [RPG] ~^x01 Wybrałeś Klase^x04 %s",KLASY[i])
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_connect(id)
{
    
    if(get_pcvar_num(ZapiszXP) == 1)
    {
	  
	    WczytajDane(id)
    }
}  

public client_disconnect(id)
{

	 if(get_pcvar_num(ZapiszXP) == 1)
	 {
		  
		  ZapiszDane(id)
	 }
}    

public ZapiszDane(id)
{
    new AuthID[33]
    get_user_authid(id,AuthID,32)
    new vaultklucz[64],vaultdane[256]
    format(vaultklucz,63,"%s-RPG",AuthID)
    format(vaultdane,255,"%i#%i#",GraczXP[id],GraczPoziom[id])
    nvault_set(g_vault,vaultklucz,vaultdane)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public WczytajDane(id)
{
    new AuthID[33]
    get_user_authid(id,AuthID,32)
    new vaultklucz[64],vaultdane[256]
    format(vaultklucz,63,"%s-RPG",AuthID)
    format(vaultdane,255,"%i#%i#",GraczXP[id],GraczPoziom[id])
    nvault_get(g_vault,vaultklucz,vaultdane,255)
    replace_all(vaultdane, 255, "#", " ")
    new graczxp[32], graczpoziom[32]
    parse(vaultdane, graczxp, 31, graczpoziom, 31)
    GraczXP[id] = str_to_num(graczxp)
    GraczPoziom[id] = str_to_num(graczpoziom)
    return PLUGIN_CONTINUE
}  
public sklep(id)
{
    new text[513]
    
    format(text, 512, "\yMini Sklep : ^n\w1. Exp [250] - \r5000$^n\w2. Exp [500] \r10000$^n\w3. Exp [750] \r14500$^n\w6. Exp [1000] \r16000$^n\w0. Zamknij")
    
    new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
    show_menu(id, keys, text)
    return PLUGIN_HANDLED  
}


public select_sklep_menu(id, key)
{

    new kasa = cs_get_user_money(id);

    switch(key)
    {
        case 0:
        {
            if(kasa >= doswiadczenie
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(expmin, expmax);
                cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                ColorChat(id, GREEN, "^x04 [RPG] ~^x01 Kupiles^x04 250^x01 expa
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "^x04 [RPG] ~^x01 Masz za malo ^x04kasy!");
        }
        case 1:
        {    
               if(kasa >= doswiadczenie)
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(expmin, expmax);
                cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                ColorChat(id, GREEN, "^x04 [RPG] ~^x01 Kupiles^x04 500^x01 expa
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "^x04 [RPG] ~^x01 Masz za malo ^x04kasy!");
        }
        case 2:
        {
       	    
        }
        case 3:
        {
              
        }
        case 9:
        {    
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        

    }
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

To wycięty kod :

if(kasa >= doswiadczenie)
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(expmin, expmax);
                cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                ColorChat(id, GREEN, "^x04 [RPG] ~^x01 Kupiles^x04 500^x01 expa
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "^x04 [RPG] ~^x01 Masz za malo ^x04kasy!");
        }
Proszę o przerobienie tego kodu.

#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 11.05.2012 19:38

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXPytania
do
Scripting AMXXPluginy


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych