/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sqlx>
//#define SYNC_SQL // połączenia synchroniczne z bazą
#define PLUGIN "Kick NoRegister"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Jonek"
new Handle:Tuple = SQL_MakeDbTuple("host", "login", "haslo", "baza")
new Handle:bool:gConnected
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// Add your code here...
}
public client_connect(id)
{
if(!gConnected) return
new Data[1]
Data[0] = id
new qCommand[512], szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
format(qCommand, sizeof qCommand-1, "SELECT * FROM `[url="http://newgame.xaa.pl:2082/3rdparty/phpMyAdmin/sql.php?db=newgame_database&token=f03d93bdb3e2ac5fe287b8ccd26da93e&table=amx_amxadmins&pos=0"]amx_amxadmins[/url]` WHERE `nickname` = '%s'", szName)
SQL_ThreadQuery(gTuple, "CheckHandler", qCommand, Data, 1)
}
public CheckHandler(FailState, Handle:Query, Errorcode, Error[], Data[], DataSize)
{
new id = Data[0]
if(!SQL_MoreResults(Query)) // Nie znaleziono wpisów w bazie danych. Możemy spokojnie utworzyć.
server_cmd("kick #%d %L", get_user_userid(id), id, "Aby grać musisz sie najpierw zarejestrować na Net4k.eu")
else
{
set_hudmessage(255, 170, 255, 0.02, 0.91, 1, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "zalogowano poprawnie.")
}
}
No i niestety on nie działa. Nie wiem czemu. Ma on podczas połączenia sprawdzać czy dany użytkownik jest w bazie. Jak nie to ma go kicknąć