Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Sklepik - VIP na pare dni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 02.05.2012 15:58

Witam, Jestem w trakcie tworzenia automatycznego sklepu i zastanawiam się nad jedną rzeczą, otóż jak można sprawdzić czy VIP jest jeszcze aktualny.
Myślałem nad takim sposobem, że php pobiera dzień w roku i dodaje do tego okres na jaki kupujemy VIPa i dodaje to do bazy i przy wejściu gracza na serwer porównuje. Ale problem będzie jak dajmy na to będzie 334 dzień w roku i ktoś wykupi na okres 7 dni, i jak teraz obliczyć.

Ma ktoś jeszcze jakieś inne pomysły?
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 02.05.2012 19:45

No więc tak, skoro to ma być vip na 7 dni, to tak najlepiej zrobić plugin który łączy się z bazą danych w bazie danych 2 kolumny :
nick , ilość dni najlepiej żeby podczas zakupu skrypt php zamieniał 7 dni na sekudny.Na serwerze podczas wchodzenia gracza na serwer robisz zapytanie do bazy danych "Select z nickiem gracza który wbija na serwer, jeśli wpis z jego nickiem istnieje zapisz do zmiennej czas w sekundach który mu został + jeśli to on stwórz zmienną w której zapisze get_systime().Podczas jego wychodzenia odejmij od zmiennej z czasem róznicę między czasem od wejścia do wyjścia np.
czas[id] -= (get_systime() - zmienna[id])
Gdzie zmienna[id] = get_systime() podczas wejścia na serwer gracza ;)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 540
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2012 21:15

Do aktualnej daty (get_systime()) dodajesz odpowiednią ilość sekund przy kupnie, zapisujesz ją gdzieś, a przy wejściu gracza porównujesz datę wygaśnięcia z aktualną datą (get_systime())
  • +
  • -
  • 1

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.05.2012 07:37

Do bazy danych dodajesz time() i sprawdzasz, czy ta wartość + 7*24*60*60<= obecnemu czasowi wyrażonemu w sekundach, które minęły od 1 st 1970.

#5 karololo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 03.05.2012 10:14

Na początku myślałem o okresie 7 dni w inny sposób, kupujemy dzisiaj i za 7 dni nam wygasa, nie zależnie od tego czy graliśmy, czy nie. Ale to chyba nie będzie dobry pomysł, lepiej będzie to wyglądało tak jak mi doradziliście.
Dzięki wszystkim za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 03.05.2012 11:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych