Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dwie moce w jednym itemku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 01.05.2012 17:40

To tak jak w temacie jak zrobić dwie moce w jednym itemku.?

Używam tego tutka do robienia itemków http://amxx.pl/topic...ch-przedmiotow/
  • +
  • -
  • 0

#2 Dizip

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 01.05.2012 18:43

No to dajesz if(twoja_item[id] ==1){ tutaj kod na moca jaka ma mięc]
i potem to samo z drugą mocą.
Więcej nie umiem Ci powiedzieć bo pojęcie Moc to pojęcie względne i przybiera inną formę dla każdego
A każda moc dodaje się gdzie indziej ; )

Pozdrawiam

#3 mozor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 01.05.2012 22:05

Daje tak
 if (player_b_extrastats[id],player_b_jumpx[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_extrastats[id],player_b_jumpx[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Zyskasz + ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," do wszystkich statystyk majac ten przedmiot ")
}


I mi wywala taki błąd

dbmod_5.9l.sma(2987) : error 035: argument type mismatch (argument 3)
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.05.2012 22:08

Poczytaj num_to_str. Podajesz o jeden parametr za dużo.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 mozor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 01.05.2012 22:16

Nie czaje tego ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 mozor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 02.05.2012 21:56

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#7 MazaQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 03.05.2012 10:54

Daje tak

 if (player_b_extrastats[id],player_b_jumpx[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_extrastats[id],player_b_jumpx[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Zyskasz + ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," do wszystkich statystyk majac ten przedmiot ")
}


I mi wywala taki błąd

dbmod_5.9l.sma(2987) : error 035: argument type mismatch (argument 3)


Jak masz takie coś
add(itemEffect,199,"Zyskasz + ")
to musisz dać tam jakąś liczbę np.:
add(itemEffect,199,"Zyskasz + 400")

P.S.
wiesz że to co podałeś to jest opis itemu ??

Jak chcesz dodać jakiś item a nie opis itemu to tym sposobem
case 2: - case itemu (musi być po kolei)
{
player_item_name[id] = "Silver Amplifier" - Nazwa
player_item_id[id] = rannum - Ranga (zostawiamy)
player_b_damage[id] = random_num(3,6) - Bonus i jego wartość (spis bonusów jest na górze)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id]) - To co się pokazuje gdy znajdziemy item, po przecinku to co pokazuje gdy wpiszemy /item

Użytkownik MazaQ edytował ten post 03.05.2012 11:00

  • +
  • -
  • 0

#8 mozor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 03.05.2012 12:34

Po prostu chce połączyć dwa itemki w jedno całość. Czyli
player_b_extrastats[33] = 1 //+x do wszystkich statów
player_b_jumpx[33] = 1 //Dodatkowe skoki w powietrzu

To w jeden itemek.
  • +
  • -
  • 0

#9 Dizip

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 03.05.2012 13:19

Czemu tak koniecznie chcesz sobie skomplikowac życie?
zró 2 id od opisu a potem to się samo zsumuje jak będziesz miał item

if (player_b_extrastats[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_extrastats[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Zyskasz + ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," do wszystkich statystyk majac ten przedmiot ")
}

if (player_b_jumpx[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_jumpx[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"zwiekszona liczba skokow o ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
}




Potem robisz item

case 55:
{
player_item_name[id] = "PRO"
player_item_id[id] = rannum
player_b_jumpx[id] = 10
player_b_extrastats[id]=10



}


I item a to co chciałeś i opis tez będzie sie zgadzał




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych