

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.04.2012 21:18
Napisano 01.05.2012 07:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Respawn po smierci" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Raitaa" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","func_death","a") } public func_death() set_task(3.0, "r_spawn", read_data(2)) public r_spawn(id) spawn(id)
Użytkownik Raitaa edytował ten post 01.05.2012 07:37
Napisano 03.05.2012 18:52
Napisano 05.05.2012 10:09
Napisano 05.05.2012 20:43
Najgorszy sposób? Nie sprawdza czy gracz żyje (moze być, że na końcu rundy dednie i go będzie ciągle odradzało./* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Respawn po smierci" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Raitaa" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","func_death","a") } public func_death() set_task(3.0, "r_spawn", read_data(2)) public r_spawn(id) spawn(id)
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 06.05.2012 15:59
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych