Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Błąd z Statystyka Grawitacja

cod stary problem pomoc stary cod mod n

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 29.04.2012 20:03

Siemanko.. Korzystałem z poradnika :
http://amxx.pl/topic...yke-grawitacja/

Zrobiłem wszystko tak jak w poradniku lecz niestety mam małe problemy ..
błędy :


Error: Declaration of a local variable must appear in a compound block on line 2703
Warning: Loose indentation on line 2703
Error: Undefined symbol "grav" on line 2703
Warning: Expression has no effect on line 2703
Error: Undefined symbol "grav" on line 2704

A oto jak wygląda u mnie : Public UstawSzybkosc(id)

public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;

if(klasa_gracza[id])

new grav = grawitacja_gracza[id];
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));

set_user_maxspeed(id, (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)? szybkosc_gracza[id]-0.4: szybkosc_gracza[id]);
}


zrobiłem tak jak w punkcie 8 :

new grav = grawitacja_gracza[id] / 500;
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));

lecz wyskakują mi nadal błędy które podałem na górze ;/

Za pomoc oczywiście dam plusa ;

Użytkownik KaroCzakuś edytował ten post 29.04.2012 20:04

  • +
  • -
  • 0

#2 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 29.04.2012 20:10

Dodaj

new grav = grawitacja_gracza[id];
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));


zaraz po

public UstawSzybkosc(id)
{


Czyli
public UstawSzybkosc(id)
{

new grav = grawitacja_gracza[id];
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));

id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
if(klasa_gracza[id])

set_user_maxspeed(id, (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)? szybkosc_gracza[id]-0.4: szybkosc_gracza[id]);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Czakus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 29.04.2012 20:50

Działa dzięki leci obiecany + , ale może wiesz dlaczego jest tak że wystarczy że dodam 2 punkty w grawitacje to gdy biegne i skocze od razu podnosi mnie do tekstur?
  • +
  • -
  • 0

#4 Czakus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 30.04.2012 20:18

@Refresh
  • +
  • -
  • 0

#5 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.05.2012 11:17

Zamien

new grav = grawitacja_gracza[id];
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));

Na

new grav = grawitacja_gracza[id]/500;
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary, problem pomoc stary cod mod n

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych