←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[PILNE] Prosba o Klase

  • +
  • -
Windsor - zdjęcie Windsor 28.04.2012

Witam!
proszę o pomoc w nastepujacej klasie.

Nazwa: Jedi
Bronie: Miecz Swietlny (noz)
Zdrowie: 30 (130hp na start)
Wytrzymalosc: 50
Kondycja: 70
Inta: 0
Opis: 1/1 z miecza, 2 blyskawice, multijump

Chce aby klasa miala zamiast noza model MIecza Swietlnego ( http://www.gamebanan...download/107503 )
do tego 2 blyskawice pod przyciskiem "e" zabierajace 100dmg (bez mozliwosci dodawania w inte)
i jescze 2 skoski w powietrzu (czyli wsumie 3)
i moze jeszcze lekka grawitacja tak moze 450, 1/1 z kosy

klasa w SMA i AMXX
DAJE ++++++++

Ponizej sciagniety model Miecza Swietlnego :)
Załączony plik  _268-.zip   903,28 KB   119 Ilość pobrań

Klasa Premium Level_H
do tego
Odpowiedz

  • +
  • -
Windsor - zdjęcie Windsor 29.04.2012

Refresh
Daje duzo plusow bo widze ze trudna :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 29.04.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new oneonone[33][31];
new skoki[33];

new const nazwa[] = "Jedi";
new const opis[] = "Masz 2 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E ), 2 skoki, 1/1 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka edit: Serce !");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);

precache_model("models/v_knife.mdl");
precache_model("models/nazwa-modelu.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 2;
ma_klase[id] = 1;
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 1
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "v_knife": "nazwa-modelu");
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 0
cs_reset_user_model(id);
}

public cod_class_skill_used(id) {

if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;

puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa

return FMRES_IGNORED;
}

public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
}
}



Nie wiem czy działa :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Windsor - zdjęcie Windsor 29.04.2012

bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;

ja chce zeby mial tylko noz (model Miecza swietlnego)

//jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase

//tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa


tego chyba ma nie byc
i przeczytaj jeszcze raz moje wymagania (klasa premium) i jeszcze tam wez ja popraw bo ma 150hp a nie 130hp
Odpowiedz

  • +
  • -
ToJaDevil - zdjęcie ToJaDevil 29.04.2012

Proszę :

Ps Modele wgrywasz do : models/Jedi/

A Dzwieki do : sound/weapons/

Załączone pliki


Użytkownik Sacuro edytował ten post 29.04.2012 09:06
Odpowiedz