Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.04.2012 18:38
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
Ta linijka odpowiada za bronie które aktualnie posiada twoja klasa.
1<<CSW_AK47;
- Jak możesz dostrzec jest to AK47. Jeżeli chcesz mieć np. M4A1 wpisujesz po CSW_M4A1.
Wygląda to wtedy tak:
1<<CSW_M4A1;
Jeżeli chcesz dodać np. dwie bronie
1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
- Mamy tutaj M4A1 i AK47
Załączone pliki
Użytkownik RebelNight edytował ten post 26.04.2012 18:39
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.04.2012 17:12
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Lekki Strzelec";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Tak pozmianiałem, a klasa dalej nazywa się Strzelec wyborowy, i ma ak i m4

+ Za klasę, dzięki.
Użytkownik stoogie edytował ten post 27.04.2012 17:13
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.04.2012 18:44
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.04.2012 19:28
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Bojownik";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
   
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
   
    new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
    {
        moze_skoczyc[id] = false;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity, velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity, velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)   
        moze_skoczyc[id] = true;
       
    return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
   
    if(!is_user_connected(killer))
        return PLUGIN_CONTINUE;
   
    if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
        cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
   
    if(ma_klase[killer])
    {
        new cur_health = pev(killer, pev_health);
        new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
        new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
        set_pev(killer, pev_health, new_health);
       
        new weapon = get_user_weapon(killer);
        if(maxClip[weapon] != -1)
            set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
    }
   
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
} Oraz klasę:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "Ninja (premium)";
new const opis[]    = "Dostaje deagla, jest nie widzialny w 30%, szybko biega, zmniejszona grawitacja, 1/2 na zabicie z noża.";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}
To jak zrobić te klasy jako premium ? I na jaką flagę najlepiej.
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.04.2012 19:32
Najlepszą i najwięcej używaną flagą według mnie jest
ADMIN_LEVEL_H czyli "t"
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.04.2012 18:56
Zapodaj .sma
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.04.2012 20:55
Np. strzelec wyborowy, zmieniłem nazwę na Lekki Strzelec, i usunąłem mu ak z .sma a na serwerze dalej jest to samo.
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.05.2012 06:18
 
					
					
			
				
					
						
					
					#13
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.05.2012 15:44
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
| Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  cod nowy, | 
 |   | |||
| CoD Nowy Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  cod nowy | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod






 
				
				

 codclass_ciezkistrzelec.amxx
  codclass_ciezkistrzelec.amxx 
				
				








