Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pieniędzmiKupuje coś jak za mało kasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 26.04.2012 14:29

Witam ostatnio chciałem się pobawić Amx Studio. Zrobiłem sobie mały sklepik wszystko z pozoru jest dobrze, ale jednak jest mały problem. Otóż gdy gracz kupi coś co kosztuje 1000$ (przykład) ze sklepu gdy ma załóżmy 800$ to mu się kupi przedmiot i zostanie graczowi 200$. Kolejny przykład, gdy gracz będzie miał 300$ i kupie granaty co kosztują 1000$ to z 300$ zrobi się 700$ i dostanie granaty. Bardzo proszę o napisanie co jest źle w pluginie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 26.04.2012 16:27

Nie sprawdzasz czy gracz ma wystarczającą ilość pieniędzy, nie zauważyłeś związku? Gracz ma 800$ kupi coś za 1000$ czyli normalnie miałby -200$ ale nie można mieć ujemnej kasy więc zmienia się to w 200$. Sprawdzaj przy zakupie czy gracz ma tyle kasy, bo jak na razie zmienne koszt_hp itp są puste:

if(cs_get_user_money(id) < 1000)
{
//gracz ma mniej niz 100$, wyswietl mu na czacie ze nie ma kasy i return
}

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 26.04.2012 16:28

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 26.04.2012 17:13

To nie jest to samo?
public granat(id) {

new kasa = cs_get_user_money(id)

if(!is_user_alive(id)){
client_print(id,print_chat,"[Kupno Granatow] Nie mozesz z tego skorzystac, bo jestes martwy.")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<koszt_granatow) {
client_print(id,print_chat,"[Kupno Granatow] Masz za malo kasy ;(")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cs_set_user_money(id,kasa-get_cvar_num("koszt_granatow"))
//cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(koszt_hp))
return PLUGIN_HANDLED
}


A w plugin_init:
 register_cvar("koszt_granatow","1000")

  • +
  • -
  • 0

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 09.05.2012 23:12

A gdzie przypisujesz wartość do zmiennej koszt_granatow ?
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 10.05.2012 06:55


public granat(id) {

new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt_granat = get_cvar_num(koszt_granatow)

if(!is_user_alive(id)){
client_print(id,print_chat,"[Kupno Granatow] Nie mozesz z tego skorzystac, bo jestes martwy.")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa<koszt_granat) {
client_print(id,print_chat,"[Kupno Granatow] Masz za malo kasy ;(")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cs_set_user_money(id,kasa-koszt_granat)
//cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(koszt_hp))
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik JustBeFine edytował ten post 10.05.2012 06:56

Nie mam pomysłu na sygnę :<




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych