Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 21.04.2012 19:30
Zatem proszę o zrobienię prostej klasy,
Nazwa:Ninja
Staty po 0
podwójny skok
1/1 z noża (PPM)
Bardzo proszę o pomoc,ponieważ probowałem już z 20 razy na wiele sposob i nie działa,
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
#2
Napisano 21.04.2012 21:22

Załączone pliki
#3
Napisano 21.04.2012 21:30
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "1/1 szansa na zabicie z noza(PPM) oraz ma podwojny skok"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 16.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Zabijak edytował ten post 21.04.2012 21:33
#4
Napisano 22.04.2012 08:06
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
#5
Napisano 22.04.2012 20:53
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 54 minut temu ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych