Witam mógłby mi ktoś zrobić klasę?
Nazwa: Brygada Piechoty
HP: 320
Kondycja: 80
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
Bronie... m4a1 i ak47
Klasa ma nie mieć rozrzutu broni...(no recoil)
Please:))
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.04.2012 15:17
#2
Napisano 21.04.2012 16:01
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Brygada Piechoty";
new const opis[] = "No recoil";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 220;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 25;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Kolodziej");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREY, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez Kolodziej.", nazwa);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Brygada Piechoty";
new const opis[] = "No recoil";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 220;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 25;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Kolodziej");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREY, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez Kolodziej.", nazwa);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
Użytkownik kolodziej edytował ten post 21.04.2012 16:03
#3
Napisano 21.04.2012 18:39
nie skomplikuje same błędy..
#4
Napisano 21.04.2012 18:56
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <fakemeta> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Brygada Piechoty"; new const opis[] = "No recoil"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 220; new const kondycja = 80; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 25; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Kolodziej"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREY, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez Kolodziej.", nazwa); ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false } public PreThink(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
Sprawdź teraz.
Użytkownik Fajled edytował ten post 21.04.2012 19:00
#5
Napisano 21.04.2012 19:01
skomplikowało... ale dalej ma rozrzut
( F5

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, nowy cod mod hehh
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, wczoraj, 11:15 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych