Szukam pluginu który jest na tym serwerze ro***erducha 4FuN : CIACH że najlepszy gracz rundy dostaje w nastepnej rundzie dodatkowa kase jest tam cos takiego ze gracz dostaje dodatkowa kase w nastepnej rundzie i/lub za najwiecej pkt trafien
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Najlepszy gracz rundy
Temat rozp.
NexusLaMeR
, 19.04.2012 12:41
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.04.2012 12:41
#2
Napisano 19.04.2012 15:08
Jest to pewnie autorski plugin nigdzie nie rozpowszechniony, watpie zebys znalazl cos takiego. Na wskazanie najlepszego gracza rundy jest kilka pluginów ktore w rozny sposob wypisuje w HUD badz na say kto prowadzi na danej mapie badz kto najwiecej zabil w ostatniej rundzie itp. ale nie kojarze zadnego ktory by za to nagradzał
Użytkownik IndeS edytował ten post 19.04.2012 15:08
#4
Napisano 20.04.2012 07:57
drzans nie do konca o to mi chodzilo ale łap + narzie wgram to ale jakby ktoś znalazł to o co mi chodzi to byłbym wdzieczny
#5
Napisano 20.04.2012 20:54
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new frags[32], c_best, c_player;
new cash = 1200; // tutaj ustaw ile pieniedzy ma dostac najlepszy gracz rundy
public plugin_init()
{
register_plugin("cash4thebest", "1.0", "Syczaj");
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
}
public client_death(kid, vid, wid, hitbox, tk)
{
if(vid != kid && tk = 0;)
frags[kid] += 1;
}
public client_disconnect(id){
frags[id] = 0;
}
public Poczatek_Rundy()
{
new name[35], iPlayers[32], iNum, id
get_user_name(c_player, name, 34);
client_print(c_player, print_chat,"Najlepszym graczem poprzedniej rundy zostal %s, zabijajac %d, otrzymal %d$$",name,c_best,cash);
if(is_user_connected(c_player){
if(cs_get_user_money(c_player)+cash < 16000){
cs_set_user_money(c_player, cs_get_user_money(c_player)+cash);
}
else{
cs_set_user_money(c_player, 16000);
}
}
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=0; i<iNum; i++){
id = iPlayers[i];
if(is_user_connected(id)){
frags[id] = 0;
}
}
}
public Koniec_Rundy()
{
new iPlayers[32], iNum, id;
c_best = 0;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++){
id = iPlayers[i];
if(is_user_connected(id) && frags[id] > c_best){
c_best = frags[id];
c_player = id;
}
}
}
Użytkownik Syczaj edytował ten post 20.04.2012 21:02
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych