Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.04.2012 13:01
Witam.
Mam pytanko, napisał by mi ktoś mały tucik jak zrobić aby po wpisaniu /drop badz /perk pokazywało sie menu
/perk
1. Info Item I
2. Info Item II
/drop
1. Wyrzuc item I
2. Wyrzuc item II
Korzystam z 2 perkow + wytrzymałość do nich od cypisa
Za pomoc poleci sporo reputek ; D
Z góry dziękuję za pomoc
ps. Dlaczego nie daje SMA? Poniewaz mam tam troche swojego i platnego kodu wiec wiecie ; d
Mam pytanko, napisał by mi ktoś mały tucik jak zrobić aby po wpisaniu /drop badz /perk pokazywało sie menu
/perk
1. Info Item I
2. Info Item II
/drop
1. Wyrzuc item I
2. Wyrzuc item II
Korzystam z 2 perkow + wytrzymałość do nich od cypisa
Za pomoc poleci sporo reputek ; D
Z góry dziękuję za pomoc
ps. Dlaczego nie daje SMA? Poniewaz mam tam troche swojego i platnego kodu wiec wiecie ; d
#2
Napisano 14.04.2012 14:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /drop","Wyrzuc") } public Wyrzuc(id) { new menu = menu_create("Wybierz Item:", "Wyrzuc_Handle"); menu_additem(menu, "Item 1"); menu_additem(menu, "Item 1"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); } public Wyrzuc_Handle(id,menu,item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { //komenda na wyrzucenie pierwszego itemu } case 1: { //komenda na wyrzucenie drugiego itemu } } return PLUGIN_CONTINUE; }
to taki przykłąd na wyrzucenie itemu.
#3
Napisano 14.04.2012 14:30
To do plugin_init():
A to gdzieś tam w kod
register_clcmd("say /perk", "PerkMenu")
register_clcmd("say /drop", "DropMenu");
register_clcmd("say /perk2", "PerkMenu")
register_clcmd("say /drop2", "DropMenu");
register_clcmd("say /perk","block")
register_clcmd("say /drop","block")
register_clcmd("say /perk2","block")
register_clcmd("say /drop2","block")
A to gdzieś tam w kod
public PerkMenu(id)
{
new menu = menu_create("\yperk", "pperk")
menu_additem(menu, "\w Info Perk [1]") //1
menu_additem(menu, "\w Info Perk [2]")//2
menu_display(id, menu)
}
public pperk(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu)
switch(item)
{
case 0:
{
KomendaOpisPerku(id);
menu_destroy(menu);
}
case 1:
{
KomendaOpisPerku2(id)
menu_destroy(menu);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public DropMenu(id)
{
new men = menu_create("\yWyrzuc Perk", "dperk")
menu_additem(men, "\w Wyrzuc Perk [1]") //1
menu_additem(men, "\w Wyrzuc Perk [2]")//2
menu_display(id, men)
}
public dperk(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu)
switch(item)
{
case 0:
{
WyrzucPerk(id);
menu_destroy(menu);
}
case 1:
{
WyrzucPerk2(id);
menu_destroy(menu);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public block(id){
new szCommand[256]
read_args(szCommand,charsmax(szCommand));
remove_quotes(szCommand);
if(szCommand[0] == '/'){
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#4
Napisano 14.04.2012 15:55
Mam problem bo po wpisaniu drop pojawia sie menu ale automatycznie wywala item ;/
#5
Napisano 14.04.2012 15:55
komendy /drop/drop2/perk/perk2 skomentuj //
#6
Napisano 14.04.2012 16:02
Sorka nie ogarniam troche
register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /item", "Pomoc");
register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");
register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
register_clcmd("say /perk", "PerkMenu")
register_clcmd("say /drop", "DropMenu");
register_clcmd("say /perk2", "PerkMenu")
register_clcmd("say /drop2", "DropMenu");
register_clcmd("say /perk","block")
register_clcmd("say /drop","block")
register_clcmd("say /perk2","block")
register_clcmd("say /drop2","block")
register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");
jak to ma wygladac?
register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /item", "Pomoc");
register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");
register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
register_clcmd("say /perk", "PerkMenu")
register_clcmd("say /drop", "DropMenu");
register_clcmd("say /perk2", "PerkMenu")
register_clcmd("say /drop2", "DropMenu");
register_clcmd("say /perk","block")
register_clcmd("say /drop","block")
register_clcmd("say /perk2","block")
register_clcmd("say /drop2","block")
register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");
jak to ma wygladac?
#7
Napisano 14.04.2012 16:06
Ty masz te dwa perki od cypisa, czy nie? Bo coś nie widzę -.-
#8
Napisano 14.04.2012 16:13
Przepraszam juz all działa tylko 1 taka sprawa dało by rade żeby można bylo wywalić 2 itemy na raz i wpisywać tylko 1 raz /drop
Bo jak pisze /drop kilkiam np. 1 to wywala 1 item kliikam 2 to wywala menu, prosiłbym tez to do /perk
Bo jak pisze /drop kilkiam np. 1 to wywala 1 item kliikam 2 to wywala menu, prosiłbym tez to do /perk
#9
Napisano 14.04.2012 16:17
usuń destroy_menu wszystkie.
#10
Napisano 14.04.2012 16:21
Okey dzięki za pomoc reputka poleciala 
Mozna zamknac

Mozna zamknac
#11
Napisano 15.04.2012 08:48
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych