Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
//Moc medyka. ustawieni dla klas Ratownik, Profesjonalny ratownik
cod_revkit_time 3 Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy) cod_revkit_health 100 Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp) cod_revkit_distance 100 Z jakiego maksymalnej odległo¶ć można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse) cod_revkit_xpdefiling 30 Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp) cod_revkit_xpraise 50 Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp) cod_revkit_hpdefiling 30 Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp) cod_revkit_ile 2 Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
//Sklep
shop_ibuprofen 4000 - koszt ibuprofenu shop_fenacetyna 3000 - koszt tenacetyny shop_tramal 6000 - koszt tramalu shop_amfetamina 16000 - koszt amfetaminy shop_lotto 16000 - koszt lotto shop_doswiadczenie 16000 - koszt doswiadczenia shop_ruletka 10000 - koszt ruletki shop_ibuhp 10 - ilość życia dodawana przez ibuprofen shop_fenhp 25 - ilość życia dodawana przez fenacetyna shop_tramhp 50 - ilość życia dodawana przez tramal shop_gravity 0.50 - mnożnik grawitacji po kupieniu amfetaminy shop_expmin 25 - minimalny exp który możemy dostać po kupnie doświadczenia shop_expmax 250 - maksymalny exp który możemy dostać po kupnie doświadczenia
A mam pytanie czy zrobił byś dla mnie pod 4001 lvl? I aby nie bylo statystki niewidzialnosc tylko np.ammo tzn ze masz wiecej o 1 ammo w magazynku po dodaniu 20punktow ? np w m4 masz 30ammo a jak dodasz 20pkt to masz 31
Użytkownik amadi.11 edytował ten post 15.04.2012 09:54
//PERFIXY W SAY //----------------------- //Klasę (cod_prefix 1) //Level (cod_prefix 2) //Klasę i level (cod_prefix 3)
//SYSTEM ZLOTYCH MONET -----------------------
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_savetype "2" // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza // by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0