Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Galileo emptycycle.txt - nie działa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mucio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.04.2012 17:03

Witam, mam problem, jak włączyć emptycycle gdy jest mało osób na serwerze.

Galileo.cfg

// Galileo Configuration File



amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)

gal_banrecent 4 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - wszystkie mapy w jednej linii
// 2 - kazda mapa w osobnej lini

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//3 dynamiczna

gal_rtv_wait 6
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skąd maja być sczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 5 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

gal_runoff_duration 5
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

gal_vote_showstatus 0
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 6 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 0 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 1
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile mapcycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

gal_sounds_mute 8
// wycisza dane dźwięki
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required"



Link do pluginu - http://amxx.pl/topic...arzadzania-map/
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#2 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.04.2012 20:30

~~ odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#3 DriveR.`

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:185
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.04.2012 12:33

Tam gdzie masz emptycycle zmien na mapcycle.txt
  • +
  • -
  • 0

#4 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.04.2012 23:12

Dalej nie działa
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#5 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2012 16:34

~ odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#6 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.04.2012 17:45

~ odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#7 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.04.2012 21:58

~~ odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#8 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.04.2012 21:11

~ odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#9 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.04.2012 18:08

~~ odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#10 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.04.2012 15:05

I znowu odświeżam :)
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#11 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.04.2012 13:07

~ odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#12 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 21.04.2012 18:39

Musi działać.
Przy odrobinie mózgu i poprawnym wgraniu wszystkiego po zmianie na mapcycle.txt powinno działać! :mur:

Użytkownik MaxiKINGer edytował ten post 21.04.2012 18:40

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#13 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.04.2012 15:16

Gdyby tak było to sam bym znalazł ten błąd. Wszystko jest poprawnie wgrane i nie działa.
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#14 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.04.2012 21:25

~ odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#15 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2012 13:52

~~ odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#16 Mucio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:108
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2012 11:43

~~~odświeżam
  • +
  • -
  • 0


ZdobywcyGier
Sieć serwerów || YouTube || Facebook

Serwery: CS 1.6, Minecraft, Shootmania.


#17 prostakiloveyou

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:stejk
Offline

Napisano 03.06.2012 22:52

jako ze nikt nie umial pomoc to uprzejmnie informuje ze w pliku galileo.sma trzeba znalezc

cvar_emptyMapFile = register_cvar("gal_emptyserver_mapfile", "");

i zamienic na

cvar_emptyMapFile = register_cvar("gal_emptyserver_mapfile", "emptymapcycle.txt");

a plik emptymapcykle umiescic w folderze cstrike (a jesli nie zadziala to w configs tak jak bylo na poczatku)


p.s. plik galileo.sma trzeba skomplikowac wtedy bedziesz mial galileo.amxx

ten plik wgraj do foldera plugins, a raczej podmienic

Użytkownik prostakiloveyou edytował ten post 03.06.2012 22:53

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych