Jeżeli można to proszę jeszcze w "case 7 dodać niewidzialność z 255 na 150" z góry dziękuje.
Tutaj dam opis co dana funkcja daje !
Sklep DeathRun
1. Zestaw ofensywny [4000$] - Mp5 z 60 nabojami(30/30) + HE
2. Zestaw defensywny [4000$] - Tarcza S.W.A.T
3. Zestaw Biegacza HP [5000$] - 20 hp + szybkości 150 (czyli jak biegnie moze max 400) + granat zamrazajacy [smoke]
4. Mała Grawitacja [6000$] - gravitacja 600
5. Bardzo Mala gravitacja [9000$] - gravitacja 400
6. Podwójny skok [10000$] - wiadomo co MultiSkok
7. Niewidzialność [8000$] - z 255 na 150
0. Exit
menu sklepiku ma sie wyswietlac po wpisaniu takich komend
/drshop ; /sklep ; /shop ; drshop ; sklep ; shop
****na pewno JEST DUZO BLEDOW, TO MOJ 1 PLUGIN ;/****
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Uniklany Deathrun Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R4x0R. [t]"
public plugin_init()
{
register_plugin(Uniklany Deathrun Shop, 1.0, RPK. Macior)
register_clcmd("/sklep","Sklep");
register_clcmd("/drshop","Sklep");
register_clcmd("/shop","Sklep");
register_clcmd("sklep","Sklep");
register_clcmd("drshop","Sklep");
register_clcmd("shop","Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("\wSklep by \rRPK. Macior", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "\yZestaw Ofensywny \r[4000$]");
menu_additem(menu, "\yZestaw Defensywny \r[4000$]");
menu_additem(menu, "\yZestaw Biegacza HP \r[5000$]");
menu_additem(menu, "\yMala Grawitacja \r[6000$]");
menu_additem(menu, "\yBardzo mala grawitacja \r[9000$]");
menu_additem(menu, "\yPodwojny skok \r[10000$]");
menu_additem(menu, "\yNiewidzialnosc \r[8000$]");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Masz maxymalna ilosc HP !");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=500;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x03 Bandaz^x01 !");
}
case 1:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_HEGRENADE")
give_item(id,"ammo_9mm")
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Zestaw Ofensywny");
SprawdzPoziom(id);
}
case 2:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
give_item(id, "weapon_shield")
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Zestaw Defensywny");
SprawdzPoziom(id);
}
case 3:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_maxspeed ( index, [ Float:speed = - 1.7 ] )
give_item(id, "weapon_SMOKEGRENADE")
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Zestaw Biegacza HP");
SprawdzPoziom(id);
}
case 4:
{
new koszt = 6000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity ( index, Float:gravity = 0.50 )
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Mala Grawitacje");
SprawdzPoziom(id);
}
case 5:
{
new koszt = 9000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity ( index, Float:gravity = 0.75 )
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Bardzo mala grawitacje");
SprawdzPoziom(id);
}
case 6:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 2;
}
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Podwojny skok");
SprawdzPoziom(id);
}
case 7:
{
// tutaj niewidzialność z 250 na 150
}
Użytkownik R4x0R. edytował ten post 11.04.2012 15:00