Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Opis itemów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fejkus

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • GG:
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 11.04.2012 01:48

Witam chciało by się komuś wygrzebać

OPIS itemków diablomoda 5.9l ?

z góry dzięki ,plusik czeka.
  • +
  • -
  • 0

#2 Żółw Mina

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 11.04.2012 13:43

Wszystkie opisy itemów są w kodzie dlablo... Wystarczy poszukać...

#3 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 15.04.2012 10:35

Chameleon (Kameleon)
Przebranie upodabniające cię do wroga.


Sword of the Sun (Miecz Słońca)
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 2 - 5


Amulet of the Sun (Amulet Słońca)
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 6 - 9


Knife Ruby (Rubinowy Nóż)
Trzymając w ręku nóż znikasz co 3 sekundy na ułamek sekundy.
Teleportujesz się na odległość 300m + (15 * Inteligencja)


Dagon
Berło, które po użyciu na danym celu wyzwala potężną energię atomową, w postaci czerwonej błyskawicy i zadaje ogromne obrażenia magiczne.
Wciśnij +USE żeby wystrzelić piorun, który porazi znajdujących się obok przeciwników.
Możesz ulepszać ten przedmiot za pomocą run - maksymalny poziom Dagona to: III
Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie mocy itemu.
Możesz użyć tego itemu tylko raz na cała rundę.
Dagon I - obrażenia: 20pkt, zasięg: 175m
Dagon II - obrażenia: 35pkt, zasięg: 225m
Dagon III - obrażenia: 50pkt, zasięg: 255m
Im przeciwnik ma więcej Zręczności tym mniejsze otrzymuje obrażenia.


Fireball Staff (Laska Kulistego Pioruna)
Możesz wystrzelić Piorun Kulisty.
Użyj +USE aby wyczarować piorun.
Im więcej masz Inteligencji tym większy obszar razi Kulisty Piorun.
Zabije wszystko w promieniu z przedziału od 50 do 100m.
Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy.




Fireball Scepter (Berło Kulistego Pioruna)
Możesz wystrzelić Piorun Kulisty.
Użyj +USE aby wyczarować piorun.
Im więcej masz Inteligencji tym większy obszar razi Kulisty Piorun.
Zabije wszystko w promieniu z przedziału od 100 do 200m.
Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy.


Bronze Amplifier (Brązowy Wzmacniacz)
Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 1 - 3


Silver Amplifier (Srebrny Wzmacniacz)
Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 3 - 6


Gold Amplifier (Złoty Wzmacniacz)
Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 6 - 10


Diamond Amplifier (Diamentowy Wzmacniacz)
Powstaje z ulepszenia Gold Amplifier'a za pomocą runy Ral.
Zwiększa obrażenia Gold Amplifier'a o 5 do 8 punktów.


Darksteel Glove (Ciemnoszare Rękawice)
Powodują [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga.
X = od 1 do 5
Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły.


Darksteel Gaunlet (Ciemnoszara Broń)
Powoduje [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga.
X = 7 - 9
Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły.


Vampyric Staf (Wampirza Laska)
Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
X = 1 - 4


Vampyric Amulet (Wampirzy Amulet)
Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
X = 4 - 6


Vampyric Scepter (Wampirzy Kryształ)
Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
X = 6 - 9


Sword (Szpada)
Zadaje większe obrażenia niż nóż


Mitril Armor (Zbroja z Mitrilu)
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle.
X = 6 - 11


Godly Armor (Boska Zbroja)
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle.
X = 10 - 15


Totem Amulet
Użyj +USE, aby postawić ognisty totem, który wybuchnie po 7 sekundach.
Totem zapali wszystkich w promieniu od 250 do 400m od niego.
Jeżeli się palisz możesz się ugasić jedynie trafiając i uszkadzając przeciwnika.
Im masz wyższy poziom Zręczności tym mniejsze obrażenia zadaje ci ogień


Techies Scepter (Kryształ Techniki)
Możliwość podłożenia niewidzialnych, wybuchających min.
Użyj +USE, aby podłożyć minę.
Mina wybuchając powoduje 50 HP obrażeń i zabiera parę punktów inteligencji.
W jednej rundzie możesz podłożyć do 3 min.


Iron Spikes (Żelazna Szpica)
Trzymając tą rzecz przy sobie, każde twoje bezpośrednie trafienie wroga smoke lecącym w powietrzu natychmiast go zabije.


Fire Amulet (Amulet Ognia)
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 2 do 4


Fire Rope (Ognista Lina)
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 3 do 6


Chaos Orb (Kula Chaosu)
Insygnium, które powoduje wybuch w momencie twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m.
X = 150 - 275
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia


Hell Orb (Kula Piekła)
Insygnium, które powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m.
X = 200 - 400
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia


FireShield (Ognista Tarcza)
Chroni od natychmiastowego zabicia HE i Orbami (Chaos Orb, Hell Orb, Firerope)
Wciśnij +USE by uaktywnić tarczę i zadać obrażenia, spowolnić oraz oślepić wszystkich przeciwników wokół ciebie.


Flashbang Necklace (Naszyjnik Flashbang)
Dzięki niemu stajesz się odporny na rozbłysk FB


Point Booster (Mnożnik Punktów)
Trzymając ten przedmiot w aktywnym ekwipunku podnosisz wartość wszystkich swoich statystyk o X punktów.
X = 1 - 3


Nicolas Eye (Oko Nikolasa)
Magiczna, niewidzialna kamera szpiegowska.
Użyj +USE aby położyć magiczne oko - dozwolona tylko 1 lokalizacja kamery w czasie trwania 1 mapy.
Używaj ponownie +USE aby włączać i wyłączać podgląd z tejże kamery.


Magic Booster (Magiczny Dopalacz)
Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok.


Meekstone (Kamień Łagodności)
Pozwala na położenie fałszywej paczki i zdalne zdetonowanie jej.
Użyj +USE by położyć pakę i powtórnie wciśnij +USE by ją zdetonować.
Wybuch obejmie obszar 300m.
Kamienia możesz użyć tylko raz w trakcie rundy.


Stealth Shoes (Buty Bezszelestności)
Nosząc te buty nikt nie usłyszy twoich kroków.


Ghost Rope (Widmowa Lina)
Umożliwia przechodzenie przez ściany i przeszkody.
Wciśnij +USE, aby przechodzić przez ściany przez okres 3 do 6 sekund.
Tylko jeden gracz może użyć Ghost Rope w danym czasie.


Magic Hook (Magiczny Hak)
Użyj +USE by wystrzelić hak na odległość nawet do 600m, który przyciągnie każdego do ciebie.
Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie szybkości przyciągania haka.


Illusionists Cape (Magiczny Przylądek)
Wciśnij +USE, aby stać się niewidzialnym dla wszystkich przez 7 sekund
Jakiekolwiek obrażenia w tym czasie cię zabijają.


Wheel of Fortune (Koło Fortuny)
1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy.
X = 2 do 3
Możliwe premie rundy:
+ 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus)
+ (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus)
+ 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus)
+ 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus)
1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus)


Four Leaf Clover (Czterolistna Koniczyna)
1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy.
X = 4 do 5
Możliwe premie rundy:
+ 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus)
+ (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus)
+ 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus)
+ 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus)
1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus)


Small Angel Wings (Mniejsze Skrzydła Anielskie)
Generuje od (1 - 4/10) do (1 - 9/10) punktów premii do wyższego skoku.
Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu.
Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły.
Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy


Arch Angel Wings (Skrzydła ArchAnioła)
Generuje od (1 - 1/10) do (1 - 4/10) punktów premii do wyższego skoku.
Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu.
Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły.
Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy


Gold statue (Złota Statuetka)
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 5 do 10 HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 5 do 10 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.


Daylight Diamond (Diament Świtu)
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 10 do 20 HP co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 10 do 20 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.


Blood Diamond (Krwisty Diament)
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.


Medicine Glar (Uleczający Wzrok)
Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę.
Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP
X = 10 - 20
Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny.
Tarcza odbija wszelkie obrażenia.
W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają.
Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy.


Medicine Totem (Medyczny Totem)
Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę.
Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP
X = 25 - 50
Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny.
Tarcza odbija wszelkie obrażenia.
W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają.
Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy.


Phoenix Ring (Pierścień Feniksa)
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci.
X = 3 - 6


Invisibility Amor (Zbroja Niewidzialności)
Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X
X= 70 - 110


Invisibility Coat (Płaszcz Niewidzialności)
Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X
X= 110 - 150


Invisibility Rope (Lina Niewidzialności)
Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X
X= 150 - 200


Stalkers Ring
Pierścień dający ci prawie całkowitą niewidzialność, ale redukujący twoje HP do 5 punktów.


Lothars Edge (Ostrze Lotarian)
Użyj +USE a staniesz się niewidzialny na X sekund.
X = 4 - 7
Będąc niewidzialnym tracisz możliwości ataku za to zyskujesz niesamowitą prędkość.
Możesz użyć tego przedmiotu tylko raz podczas rundy.


Air booster (Powietrzny Mnożnik)
Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku.
Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok.


Small Bronze Bag (Mała Torba z Brązu)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 150 - 500
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)


Medium Silver Bag (Średnia Torba ze Srebra)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 500 - 1.200
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)


Large Gold Bag (Duża Torba ze Złota)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 1.200 - 3.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)


Arabian Boots (Arabskie Buty)
Biegając w tych butach masz 1/X szansy, aby przy trafieniu przeciwnika wykraść mu Y złota.
X = 1 - 5
Y = 500 - 1.000
Użyj +USE aby zamienić 1.000$ na 15 HP.


Scout Amplifier (Wzmacniacz Scouta)
Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta
X = 2 - 3


Scout Extender (Usprawniacz Scouta)
Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta
X = 3 - 4


Mag Ring (Pierścień Maga)
Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Inteligencję o 5 punktów.
Możesz wystrzelić Piorun Kulisty.
Użyj +USE aby wyczarować piorun.
Im więcej masz Inteligencji tym większy obszar razi Kulisty Piorun.
Zabije wszystko w promieniu z przedziału od 50 do 80m.
Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy.


Paladyn Ring (Pierścień Paladyna)
Pierścień redukuje od 7 do 17 punktów obrażeń, które otrzymujesz.
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 4


Mnich Ring (Pierścień Mnicha)
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 1 do 3
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.


Zabojca Ring (Pierścień Zabójcy)
Gdy go nosisz dodaje ci 5 punktów do Wytrzymałości.
Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku.
Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok.




Barbarian Ring (Pierścień Barbarzyńcy)
Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Siłę o 5 punktów.
Powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m.
X = 120 - 330
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia


Nekromanta Ring (Pierścień Nekromanty)
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci oraz daje ci możliwość wykradzenia Y HP za każdym razem, kiedy trafisz przeciwnika.
X = 2 - 4
Y = 3 - 5
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.


Ninja Ring (Pierścień Ninji)
Trzymając w ręku nóż teleportujesz się, co 3 sekundy.
Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok.


Proszę.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych