Vip ma posiadaćtylko jedną rzecz
2x Exp
Dodam , że serwer jest s/ns i fast exp (nie wiem czy to potrzebne) Będzie repu

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.04.2012 11:43
Napisano 11.04.2012 16:34
Napisano 11.04.2012 17:14
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+100);
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
public plugin_init()
{
register_plugin("WiekszyExpDlaVIPa", "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
new victim = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(victim) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+100);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 13.04.2012 17:47
Napisano 15.04.2012 11:41
Napisano 15.04.2012 12:58
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
public plugin_init()
{
register_plugin("WiekszyExpDlaVIPa", "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
new victim = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(victim) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+12000);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 15.04.2012 13:59
#include <amxmodx> #include <codmod> public plugin_init() { register_plugin("WiekszyExpDlaVIPa", "1.0", "QTM_Peyote"); register_event("SendAudio", "CTWin", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ; register_event("SendAudio", "TTWin", "a", "2&%!MRAD_terwin"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public Death() { new attacker = read_data(1); new victim = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(victim) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+12000); return PLUGIN_CONTINUE; } public CTWin() { new Players[32], playerCount; get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT"); if(get_playersnum() > 1) { for (new i=0; i<playerCount; i++) { if(!(get_user_flags(Players[i]) & ADMIN_LEVEL_H)) continue; cod_set_user_xp(Players[i], cod_get_user_xp(i)+8000); } } } public TTWin() { new Players[32], playerCount; get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); if(get_playersnum() > 1) { for (new i=0; i<playerCount; i++) { if(!(get_user_flags(Players[i]) & ADMIN_LEVEL_H)) continue; cod_set_user_xp(Players[i], cod_get_user_xp(i)+8000); } } }
Napisano 15.04.2012 16:13
Napisano 15.04.2012 16:26
Raygun Call of duty Black OpsNiedokończony port raygun z Call of duty Black Ops Napisany przez rzeznik9871, 12.08.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] [QTM.Peyote] Dopisanie informacji do /klasyNapisany przez Lakrouss, 04.04.2024 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 ![]() |
|
![]() |
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Problem z kompilacją vip.sma do wersji 1.10Napisany przez l3szcz, 11.07.2023 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych