Witam prosił bym was o napisanie paru Perków
1. Geny Wolverina - Odpornosc na Rakiety ,Odpornosc na Miny ,Odpornosc na Dynamit , redukowanie 20 DMG,
2. Amulet Expa - Dostajesz 100 expa wiecej za kazde zabicie
3. Furia - Zadajesz 25 obrazen wiecej
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Prośba o Perki
Temat rozp. Best Crew, 09.04.2012 22:44
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.04.2012 22:44
#2
Napisano 10.04.2012 09:04
refresh
#3
Napisano 10.04.2012 10:05
Amulet Expa
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Amulet Expa";
new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 100 doswiadczenia";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
new id = read_data(2);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+100);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Furia";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 25 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#4
Napisano 10.04.2012 10:28
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool: ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Geny Wolverina"; new const opis[] = "Odpornosc na Rakiety ,Odpornosc na Miny ,Odpornosc na Dynamit , redukowanie 20 DMG,"; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_perk(nazwa,opis) register_touch("Rocket", "*" , "Blokuj"); register_touch("Mine", "player", "Blokuj"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public Blokuj(id) { if(ma_klase[id]) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(ma_klase[this]) { if(damage<20) { damage = 0.0; } else damage-=20.0; } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
#5
Napisano 10.04.2012 10:46
Dzięki
#6
Napisano 11.04.2012 21:56
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych