Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 07.03.2009 16:10

Witam! Przerobi mi ktoś plugin mapchooser4? Link: http://amxx.pl/viewt... ... apchooser4 Tak aby:
-Pokazuje się napisz nominate nazwa_mapy aby nominować mape. Tak pisze a ja chce: Napisz w say "nazwa_mapy" żeby znominowac mape.I żeby sie to w say pojawiało a nie na hudzie.I najlepiej na zielony kolor.
-Jak ktoś chce nominować mape i jej nie ma to żeby nie pisało: MON_CARTIN_MAPS_ONLY tylko Nie_ma_takiej_mapy.

Zamieszczam *.sma

/* AMX Mod X
* Nextmap Chooser Plugin
*
* by the AMX Mod X Development Team
* originally developed by OLO
*
* This file is part of AMX Mod X.
*
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify it
* under the terms of the GNU General Public License as published by the
* Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at
* your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful, but
* WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU
* General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software Foundation,
* Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA
*
* In addition, as a special exception, the author gives permission to
* link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
* Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
* L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
* respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
* from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
* to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
* you do not wish to do so, delete this exception statement from your
* version.
* Maps to select are in config/maps.ini file, mapcycle file or maps folder.
*
* If amx_mapchooser_type is set to 1, players can nominate maps for the vote.
* They have to type "nominate mapname" or "vote mapname" or "mapname" in the chat.
* They can type "nominations" in the chat to see the list of nominated maps.
* They can type "amx_listmaps" in console to see the maps that can be nominated if
* amx_nominfromfile is set to 1.
*
* Cvars:
* amx_mapchooser_type <0/1/2> - 0: random maps from amx_mapchooser_mapsfile/mapcycle/maps folder
* 1: nominations
* 2: the nextmap is a random map chosen from amx_mapchooser_mapsloc (no vote)
* amx_mapchooser_mapsloc <0|1|2> - 0: amx_mapchooser_mapsfile
* 1: mapcycle
* 2: maps folder
* amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" - File used when amx_mapchooser_mapsloc is set to 0
* The file must be in amxmodx/configs/ folder.
* amx_nominfromfile <0/1> - 0: players can nominate all the maps from the map folder
* 1: players can only nominate maps from amx_mapchooser_mapsfile/mapcycle
* amx_maxnominperplayer - how many maps each player can nominate

* amx_extendmap_max


Z Góry THX

TiTu$
  • +
  • -
  • 0

#2 loleN

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 07.03.2009 23:58

Nie musisz kopać w źródle wystarczy że zmienisz to w pliku data/mapchooser4.txt

MON_CARTIN_MAPS_ONLY tylko Nie_ma_takiej_mapy.


To dodaj linijkę do data/mapchooser4.txt
MON_CARTIN_MAPS_ONLY = "Nie ma takiej mapy"
  • +
  • -
  • 0

#3 TiTu$

    Czempion

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.03.2009 08:13

ok dzięki a jak zmienic ten napis pojawiający sie tak jak napisałem w pierwszym poście ?aha jeszcze jedno można to usunąć że można nominowac 5 ostatnich map ??
  • +
  • -
  • 0

#4 loleN

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.03.2009 19:22

?aha jeszcze jedno można to usunąć że można nominowac 5 ostatnich map ??


Napis? czy co?

spakuj mi plugin jak co to pobawię się.. ^^ (.txt , sma)
  • +
  • -
  • 0

#5 TiTu$

    Czempion

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.03.2009 14:28

no bo w tym pluginie jest tak ze nie mozna nominowac 5 ostatno granych map a ja chce zeby mozna było. W załączniku *.txt i *.sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 loleN

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.03.2009 15:27

.sma
Znajdź

#define MAP_HISTORY 5

Zmień na

#define MAP_HISTORY 0

// ale nie wiem czy bd działać jak co to daj na 1

Znajdź

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.70, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 4)
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "NOMINATE_MAP")

Zmień na

client_print(0, print_chat,"%L", LANG_PLAYER, "NOMINATE_MAP")


i teraz zielone napisy.
Znajdź

public plugin_init()
{
....
}

Dodaj po

fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
static max_players, svc_saytext;
if( !max_players )
max_players = get_maxplayers( );
if( !svc_saytext )
svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );

static msg[192];
msg[0] = 0x04;

vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );

if( plr > 0 && plr <= max_players )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
write_byte( plr );
write_string( msg );
message_end( );
}
else if( plr == 0 )
{
for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
{
if( is_user_connected( i ) )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
write_byte( i );
write_string( msg );
message_end( );
}
}
}

return 1;
}

Znajdź

client_print(0, print_chat,"%L", LANG_PLAYER, "NOMINATE_MAP")

Zmień na.

fnGreenChat(0, "%L", LANG_PLAYER, "NOMINATE_MAP")

.txt

NOMINATE_MAP = Powiedz ^"nominate nazwa_mapy^" zeby nominowac mape.

NOMINATE_MAP = Napisz w say ^"nominate nazwa_mapy^" zeby nominowac mape.

Masz jeszcze załącznik jak by ci się bawić nie chciało

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 TiTu$

    Czempion

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.03.2009 17:55

niechodzi można nominować ostatnie 5 map ;/ i w say się już nic nie wyświetla ;)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych