Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] [nowy cod] dobrze napisałem klase
Temat rozp.
jawol1234
, 07.04.2012 23:42
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.04.2012 23:42
chodzi mi głównie czy ma 1/12 auto lama 1/5 awp
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "ManiakSnajpy
";
new const opis[] = "Posiada 1/5 na zabicie ze awp/autolama, dostaje Deagle.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_G3SG1 ;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_G3SG1 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "ManiakSnajpy
";
new const opis[] = "Posiada 1/5 na zabicie ze awp/autolama, dostaje Deagle.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_G3SG1 ;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_G3SG1 && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#2
Napisano 07.04.2012 23:45
tak z tego co widać jest all dobrze
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#3
Napisano 08.04.2012 00:21
dobrze tylko
na :
obciales sie
new const nazwa[] = "ManiakSnajpy ";
na :
new const nazwa[] = "ManiakSnajpy";
tak z tego co widać jest all dobrze
obciales sie

#5
Napisano 08.04.2012 10:09
a czemu nie mogę skomplilować
a juz zrobiłem masz + pfk
a juz zrobiłem masz + pfk
#6
Napisano 10.04.2012 13:37
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych