/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Terrorysta[Klasa Elite]";
new const opis[] = "Ma 1/4 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 35;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(random_num(1,4) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Poprawienie klasy Terrorysta
Temat rozp. PGG-Darky, 06.04.2012 19:30
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.04.2012 19:30
Proszę o poprawienie tej klasy, mianowicie chodzi mi o to aby była na tą flagę bo chyba coś zwaliłem kiedy to robiłem a za bardzo nie wiem jak naprawić
#2
Napisano 06.04.2012 20:14
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[ ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
zobacz
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#3
Napisano 06.04.2012 20:22
Nie da się skompilować ; /
Użytkownik PGG-Darky edytował ten post 06.04.2012 20:22
#4
Napisano 06.04.2012 20:23
musisz to podmienic -,-
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#5
Napisano 06.04.2012 20:35
Mhm, wybacz nie zauważyłem pewnej drobnostki. Poprawiłem i już działa.
Dzięki
+
Dzięki
+
#6
Napisano 07.04.2012 20:41
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych