Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Out of bonus

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 06.04.2012 17:17

Witam. Co chwila wypluwa mi w konsoli takie cuś :
L 04/06/2012 - 16:52:05: [AMXX]	[0] QTMMEGAEXP.sma::PokazInformacje (line 4512)
L 04/06/2012 - 16:52:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTMMEGAEXP.amxx")
L 04/06/2012 - 16:52:05: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds

public SprawdzMonety(id)
{
if(monety_gracza[id] < 610)
{
while(doswiadczeniezdobycia_monety[id] >= doswiadczenie_monety[monety_gracza[id]])
{ - 4512 linijka
monety_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Dostales Monete(y) !");
}
}
ZapiszDane(id);
}


Jak to naprawić?

Użytkownik Chmielik edytował ten post 06.04.2012 17:18

  • +
  • -
  • 0

#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 17:19

public PokazInformacje

prosimy, najlepiej cale .sma

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 06.04.2012 17:27

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 8001)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_invi[id]-player_dmgx[id]-player_grav[id];
}
ZapiszDane(id);
}
public SprawdzMonety(id)
{
if(monety_gracza[id] < 610)
{
while(doswiadczeniezdobycia_monety[id] >= doswiadczenie_monety[monety_gracza[id]])
{
monety_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Dostales Monete(y) !");
}
}
ZapiszDane(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
if(!is_valid_ent(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s (%i)^nMonety : %i^nUlepszenie: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id)

set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s (%i)]^n[Zycie : %d]^n[Monety : %i]^n[Ulepszenie: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],wytrzymalosc_itemu[id], hp, monety_gracza[id], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[id][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 17:42

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 8001)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_invi[id]-player_dmgx[id]-player_grav[id];
}
ZapiszDane(id);
}
public SprawdzMonety(id)
{
if(monety_gracza[id] < 610)
{
while(doswiadczeniezdobycia_monety[id] >= doswiadczenie_monety[monety_gracza[id]])
{
monety_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Dostales Monete(y) !");
}
}
ZapiszDane(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
if(!is_valid_ent(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s (%i)^nMonety : %i^nUlepszenie: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id)

set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s (%i)]^n[Zycie : %d]^n[Monety : %i]^n[Ulepszenie: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],wytrzymalosc_itemu[id], hp, monety_gracza[id], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[id][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


zobacz teraz

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 07.04.2012 16:39

Nadal nie działa, te same logi :

/07/2012 - 17:22:18: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 04/07/2012 - 17:22:18: [AMXX] [0] QTMMEGAEXP.sma::PokazInformacje (line 4530)
L 04/07/2012 - 17:22:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTMMEGAEXP.amxx")
L 04/07/2012 - 17:22:18: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 04/07/2012 - 17:22:18: [AMXX] [0] QTMMEGAEXP.sma::PokazInformacje (line 4522)

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
if(!is_valid_ent(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s (%i)^nMonety : %i^nUlepszenie: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id)

set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s (%i)]^n[Zycie : %d]^n[Monety : %i]^n[Ulepszenie: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],wytrzymalosc_itemu[id], hp, monety_gracza[id], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[id][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 07.04.2012 16:45

Powiedz mi która z tych linijek to 4522 i 4530
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 07.04.2012 17:31

4522 -
 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s (%i)^nMonety : %i^nUlepszenie: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[target][0]]);



4530 -
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s (%i)]^n[Zycie : %d]^n[Monety : %i]^n[Ulepszenie: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],wytrzymalosc_itemu[id], hp, monety_gracza[id], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[id][0]]);

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych