Wyskoczyły mi takie o to dwa dziwne błędy:
include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM" include/engine.inc(16) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"o co może chodzić? ;O
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.04.2012 16:02
Napisano 06.04.2012 16:05
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <colorchat>
new sprite;
new poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new cvar_ilosc_special;
new bool:ma_klase[33];
new ma_special[33];
new bool:special_uzyty[33];
new const nazwa[] = "SWAT";
new const opis[] = "Ma wszystkie granaty, deagla i tarcze. Special: Paralizator";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy8");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cvar_ilosc_special = register_cvar("special_ilosc", "2");
register_clcmd("special", "class_special_used");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_klase[id] = true;
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ma_special[id] = 0;
special_uzyty[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);
}
public Paralizator(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
// SPECIAL
public class_special_used(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(!ma_special[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Wykorzystales juz speciale.");
return;
}
ma_special[id] -= 1;
Paralizator(id)
ShowAmmo(id);
}
public ResetHUD(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
ShowAmmo(id);
}
ShowAmmo(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
new ammo[51]
formatex(ammo, 50, "Liczba speciali: %i/%i",ma_special[id], ilosc_special)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(ammo)
message_end()
}
// +special by Eustachy8
Napisano 06.04.2012 16:09
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite;
new poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new cvar_ilosc_special;
new bool:ma_klase[33];
new ma_special[33];
new bool:special_uzyty[33];
new const nazwa[] = "SWAT";
new const opis[] = "Ma wszystkie granaty, deagla i tarcze. Special: Paralizator";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy8");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cvar_ilosc_special = register_cvar("special_ilosc", "2");
register_clcmd("special", "class_special_used");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_klase[id] = true;
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ma_special[id] = 0;
special_uzyty[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);
}
public Paralizator(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
// SPECIAL
public class_special_used(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(!ma_special[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Wykorzystales juz speciale.");
return;
}
ma_special[id] -= 1;
Paralizator(id)
ShowAmmo(id);
}
public ResetHUD(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
ShowAmmo(id);
}
ShowAmmo(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
new ammo[51]
formatex(ammo, 50, "Liczba speciali: %i/%i",ma_special[id], ilosc_special)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(ammo)
message_end()
}
Napisano 06.04.2012 17:15
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych