Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[VIP] Startowe bronie.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abko'

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.04.2012 12:42

Witam! To mój ostatni post związany z "vip" :)
W tym temacie chcę się dowiedzieć czy da się aby :
1. Na start otrzymywał deagle a podstawowy pistolecik wypadał?
2. Od drugiej rundy dostawał m4 + deagle + he i fb.
3. Gdy rzuci he lub fb dostaje drugiego za 15 sek. (tak samo fb i he)
4. Zablokowanie kupowania broni w sklepie.
5. Magazynki się nie kończą.

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.04.2012 12:49

Wszystko dodajesz Odrodzenie(id)
  • +
  • -
  • 1

#3 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.04.2012 12:57

A mógłbyś pomoc ? :D

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 13:05

1.
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_knife");


tu masz na wypadnie podstawowego pistoletu i dawanie deagla + noza

reszte Ci podam za jakis czas

3.

public DodajGranat(id)
{
id-=9812;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(id,"weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
set_task(15.0,"DodajGranat",id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


set_task(15.0,"DodajGranat",id+9812)



nw czy 3 zadziala, wyciagniete z COD'a nietestowane

Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 06.04.2012 13:09

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.04.2012 13:13

Czyli cały Public Odrodzenie będzie wyglądał tak ? :

public Odrodzenie(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G && is_user_alive(id))
	{
		set_user_health(id,115)
		
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "weapon_knife");
	}
}

Użytkownik Abko' edytował ten post 06.04.2012 13:13


#6 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 13:16

tak, dokladnie ;)

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#7 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.04.2012 13:49

Jeszcze pkt. 2 ;P

Tylko to wystaczy?


public DodajGranat(id)
{
        id-=9812;
        
        if(!is_user_alive(id))
        {
                remove_task(id+9812)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        give_item(id,"weapon_hegrenade")
        give_item(id, "weapon_flashbang")
        set_task(15.0,"DodajGranat",id+9812)
        return PLUGIN_CONTINUE;
}


Pomożesz ?

Użytkownik Abko' edytował ten post 06.04.2012 13:38


#8 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.04.2012 15:13

ref

#9 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2012 15:47

sprawdz w cmdstart czy klika attack1, jak tak to daj task na 15 sekund, i tam give dany granat

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#10 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.04.2012 16:13

Ale jak to zrobić ?

2. Od drugiej rundy dostawał m4 + deagle + he i fb.
4. Zablokowanie kupowania broni w sklepie.
5. Magazynki się nie kończą.



#11 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 16:46

tu masz do 2

public Round_Start()
{
round++;
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_G)
{
if(!get_pcvar_num(g_menu_active))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_deagle");
give_item(player, "item_m4a1");
}
if(round > 3) Showrod(player)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 06.04.2012 16:46

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#12 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.04.2012 16:53

Dzięki.

#13 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 16:57

public Round_Start()
{
round++;
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_G)
{
if(!get_pcvar_num(g_menu_active))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_deagle");
give_item(player, "weapon_m4a1");
}
if(round > 2) Showrod(player)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


sorry, tu masz od 2 rundy

Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 06.04.2012 16:58

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#14 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.04.2012 18:30

5. Magazynki się nie kończą.

Jeszcze to i będę bardzo wdzięczny

#15 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 06.04.2012 18:32

http://amxx.pl/topic...onosc-amunicji/

przerob na flage G ;)

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#16 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.04.2012 20:31

o ile się nie myle masz public CmdStart. Dodaj do niego linijkę

set_user_clip(id, 6)


stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0)
if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id) 
{
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Wypisze że ma 6 naboi ale będzie o jako nieskończone ammo
  • +
  • -
  • 1

#17 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 07.04.2012 07:46

http://amxx.pl/topic...onosc-amunicji/

przerob na flage G ;)


Ale ja chcę aby miał magazynków full a amunicja normalnie 30.

#18 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 07.04.2012 12:52

no to wez kod od CheQ'a

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#19 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 07.04.2012 16:27

Dobra, dzięki.
Mam zrobione ,że dostaje +5hp za zabójstwo a jak zrobić aby dostawał tylko do 115hp bo teraz jak zabija ma 200hp nawet. a ja chce aby było max 115hp.
Za to odpowiada chyba to :



public Death()
{
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || !(get_user_flags(attacker) && ADMIN_LEVEL_G))
return PLUGIN_CONTINUE;

set_user_health
(attacker,get_user_health(attacker)+5)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Abko' edytował ten post 07.04.2012 16:28


#20 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 07.04.2012 16:34

pokaz calego vip'a

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych