// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Zwykle Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "Zbalansowany" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 2000
const zclass1_speed = 240
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0
// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "Malo HP Szybki" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 1200
const zclass2_speed = 260
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5
// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "Wysokie skoki" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 1900
const zclass3_speed = 240
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 0.5
// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Duze Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "Wolny duzo hp" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 3000
const zclass4_speed = 220
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5
// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Wampirze Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "200hp za infekcje duzy odrzut" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 240
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections
// Headcrab Zombie Attributes
new const zclass6_name[] = { "Krab Zombie" }
new const zclass6_info[] = { "Wysokie skoki szybki" }
new const zclass6_model[] = { "headcrab" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = 1200
const zclass6_speed = 260
const Float:zclass6_gravity = 0.5
const Float:zclass6_knockback = 0.5
chodzi mi o headcraba wszystko gra gravita hp speed ale model nadal jest zombie_source mimo że mam model headcraba i wpisane go a nadal nic w czym może twkić problem ? daje + za pomoc
Użytkownik MegatrOn edytował ten post 06.04.2012 08:04