Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa klasa zombie + model :/


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MegatrOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 06.04.2012 08:03

Witam więc tak zrobiłem nową klasę zombie wszystko ok zrobiłem katalog w models/player pod nazwą "headcrab" i nazwe modelu taką samą w sma dodałem wszystko jak trzeba

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Zwykle Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "Zbalansowany" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 2000
const zclass1_speed = 240
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "Malo HP Szybki" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 1200
const zclass2_speed = 260
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "Wysokie skoki" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 1900
const zclass3_speed = 240
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 0.5

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Duze Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "Wolny duzo hp" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 3000
const zclass4_speed = 220
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Wampirze Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "200hp za infekcje duzy odrzut" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 240
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

// Headcrab Zombie Attributes
new const zclass6_name[] = { "Krab Zombie" }
new const zclass6_info[] = { "Wysokie skoki szybki" }
new const zclass6_model[] = { "headcrab" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = 1200
const zclass6_speed = 260
const Float:zclass6_gravity = 0.5
const Float:zclass6_knockback = 0.5


chodzi mi o headcraba wszystko gra gravita hp speed ale model nadal jest zombie_source mimo że mam model headcraba i wpisane go a nadal nic w czym może twkić problem ? daje + za pomoc

Użytkownik MegatrOn edytował ten post 06.04.2012 08:04

  • +
  • -
  • 0

#2 MegatrOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 06.04.2012 09:46

Moze ktos mi pomoc ? zalezy mi na tym modelu
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych