Krótka piłka:
polecenie z engine:
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
ma jakiś odpowiednik w fakemeta?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.04.2012 16:47
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
Napisano 05.04.2012 16:51
stock fm_do_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=0, g=0, b=0, render=kRenderNormal, amount=16)
{
set_pev(index, pev_renderfx, fx);
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = float(r);
RenderColor[1] = float(g);
RenderColor[2] = float(;
set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(index, pev_rendermode, render);
set_pev(index, pev_renderamt, float(amount));
}
Użytkownik kapi10072 edytował ten post 05.04.2012 16:53
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
Napisano 05.04.2012 16:55
set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxNone) set_pev(player, pev_rendercolor, 255,255,255) set_pev(player, pev_rendermode, kRenderNormal) set_pev(player, pev_renderamt, 0.0)
Napisano 05.04.2012 21:25
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych