Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
jak dodać wlasny blok na serwer?
Temat rozp. GmbH, 01.04.2012 21:30
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.04.2012 21:30
Witam , stworzyłem wlasny blok na mój serwer chce go teraz wgrac jak to zrobić proszę o poradnik krok po kroku jestem zielony jeśli chodzi o podmienianie w sma itp
#2
Napisano 01.04.2012 21:35
Jaki mod?
#3
Napisano 01.04.2012 21:42
ProFragsMaker
tu jest bhop i bhop 2 jbc
tu jest bhop i bhop 2 jbc
#4
Napisano 02.04.2012 11:02
Jesli chcesz zmienic zmienic modele to musisz stwozyc wlasne tekstury i za pomoca HL Model Viever zmieniasz w standardowych blokach.. Pozniej w sma blockmakera zmieniasz nazwy i sciezki do blokow na swoje
Musisz mieć plik .sma twojego bm'a tam szukasz linijki
------------------------------------------------------------------------------------------
Zmieniasz na np.
Musisz mieć plik .sma twojego bm'a tam szukasz linijki
// block models
new const gszBlockModelDefault[] = "models/blockmaker/bm_block_default.mdl";
------------------------------------------------------------------------------------------
gdzie znajduje się blocki."models/blockmaker/bm_block_default.mdl"
Zmieniasz na np.
potem wchodzisz na ftp robisz nowy folder w tym przypadku (moje_modele) w cs_strike/models. i wklejasz modele.new const gszBlockModelDefault[] = "models/moje_modele/smierc.mdl";
Użytkownik sznycel edytował ten post 02.04.2012 11:09
#5
Napisano 02.04.2012 15:16
ale nie znikną kampy żadne ?
#6
Napisano 04.04.2012 07:02
Nie znikna tylko beda stare modele.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych