Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1 runda na usp1 runda na usp


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 pROgAMER

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:196
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 01.04.2012 12:25

Witam proszę kogoś o zmianę z noża na usp żeby była 1 runda tylko na usp sma w załączniku za pomoc +


jeżeli zły dział proszę o przeniesienie
#include <amxmodx>
/*
Name: Knife_round_1
Version: 2.0
Author: jas0n & Sp0oN
Date: 17.04.10
Âíčěŕíčĺ:  ďĺđÂóţ î÷ĺđĺäü Âűáčđŕéňĺ "knife only" ěîä. c4/granades íĺ îá˙çŕňĺëüíî!.
Cvars: kr_mode <0|1|2|3> (default "1")
0: knife only
1: knife + c4
2: knife + granades
3: knife + c4 + granades
kr_timer <sec> (default "0")
* If value less then 30 sec this function disabled
*/
new const PLUGIN[] = "Knife_round_1"
new const VERSION[] = "2.0"
new const AUTHOR[] = "jas0n & S.p.0_o.N"
new const g_HudMsgStart[] = "nepBbIu payHd Ha Ho}|{ax!"
new const g_HudMsgEnd[] = "3akynau opy}|{ee u B 6ou!"
new bool:g_IsKnifeRound
new bool:g_IsCommencing
new g_Mode, p_Mode
new g_Timer, p_Timer
new g_SyncMsgObj
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg", "evGameCommencing", "a", "2=#Game_Commencing")
register_event("CurWeapon", "evCurWeapon", "be", "1=1", "2!29")
register_event("HLTV", "evNewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("evStartRound", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("evRestartRound", 2, "1&Restart_Round_")
g_Mode = register_cvar("kr_mode", "1")
g_Timer = register_cvar("kr_timer", "0")
g_SyncMsgObj = CreateHudSyncObj()
}
public plugin_cfg() {
p_Mode = get_pcvar_num(g_Mode)
p_Timer = get_pcvar_num(g_Timer)
}
public evGameCommencing() {
g_IsCommencing = true
}
public evNewRound() {
if(!g_IsKnifeRound)
return

if(task_exists(348916))
remove_task(348916)
set_hudmessage(0, 225, 0, -1.0, 0.30, 2, 2.0, 6.0, _, _, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_SyncMsgObj, g_HudMsgEnd)

g_IsCommencing = false
g_IsKnifeRound = false
pause("ad")
}
public evStartRound() {
if (!g_IsCommencing)
return
g_IsKnifeRound = true
if (p_Timer >= 30)
set_task(float(p_Timer), "evNewRound", 348916)
set_hudmessage(0, 225, 0, -1.0, 0.30, 2, 2.0, 6.0, _, _, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_SyncMsgObj, g_HudMsgStart)
}
public client_spawn(id) {
if (!g_IsCommencing)
return

force_knife(id)
}
public evRestartRound() {
if (!g_IsKnifeRound)
return
g_IsKnifeRound = false
}
public evCurWeapon(id) {
if (!g_IsCommencing)
return
static weapon
weapon = get_user_weapon(id)
switch(p_Mode) {
case 1: if (weapon == CSW_C4) return
case 2: if (weapon == CSW_HEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_SMOKEGRENADE) return
case 3: if (weapon == CSW_C4 || weapon == CSW_HEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_SMOKEGRENADE) return
}
force_knife(id)
}
force_knife(id)
{
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Załączone pliki


Użytkownik pROgAMER edytował ten post 01.04.2012 12:28

  • +
  • -
  • 0

#2 sznycel

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.04.2012 11:35

proszę Pistoletowka + muzyczka
Muzyke mozesz dac własną :
Linia 275

client_cmd(0,"spk misc/muzyczka.wav")

Linia 533

precache_sound( "misc/muzyczka.wav")

Załączone pliki


Użytkownik sznycel edytował ten post 02.04.2012 11:37

  • +
  • -
  • 0

Nowo-powstały unikatowy serwer FFA - 31.186.84.46:27056

Kontakt - GG 12667122

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 02.04.2012 20:31

Sprawdz to

Załączone pliki


Użytkownik IndeS edytował ten post 02.04.2012 20:35

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych