Mam serwer CoDMoD i zrobiłem prosbe o klase Lekki Kapitan(MegaPremium) i ktos ja zrobił i cos le chyba

Za pomoc daje +! Jesli jest cos nie tak to proszę poprawic to lub usunąc linijke jakąs ale zeby ta klasa miała takie wymagania jak w opisie.!
Oto Co Klasa Powinna zawierac:
Klasa:Lekki Kapitan(MegaPremium)
Flaga:ADMIN_LEVEL_B
Opis:
Życie:50
Kondycja:50
Inteligencja:0
Wytrzymałość:50
Bronie:Scout,M4A1,Deagle,Wszystkie granaty.
Opis:Ma 1/1 szans na zabicie ze scoutaa i 1/2 szans na zabicie z HE.
A to Co mi ten gosciu Napisał:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Lekki Kapitan(MegaPremium)";
new const opis[] = "Ma 1/1 szans na zabicie ze scoutaa i 1/2 szans na zabicie z HE";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT |1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_

{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez DaleV.", nazwa);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}