Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy gracz ma włączony noktowizor.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.03.2012 19:52

Witam jak sprawdzić czy gracz ma włączony noktowizor oraz jak mu go wyłączyć w trakcie działania.
Tylko tak mu wyłączyć zeby zaraz mógł go spokojnie włączyć.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.03.2012 20:06

Najprościej włącz/wyłącz client_cmd, a co do wykrywania to możesz zrobić register_clcmd z takimi komendami jak komendy na noktowizor i tam zmienną ustawiać true/false.
  • +
  • -
  • 0

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.03.2012 20:06

Chciałem tak zrobić lecz to mi nie odpowiada.

albo inaczej jak wyłączyć graczowi noktowizor lecz bez "client_cmd"
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.03.2012 20:58

FM_EmitSound + sprawdzenie jego dźwięku
lub
event NVGToggle http://wiki.amxmodx....vents#NVGToggle
  • +
  • -
  • 1

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.03.2012 20:59

Zobacz to : http://forums.allied...ad.php?p=447570
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.03.2012 21:12

dobra moze cos takie ci odpowiada tylko nie wiem czy działa:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "wyłącz NVG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis"

new eventNVGToggle;
new bool:OnNVGToggle[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("amx_wylacznvg", "MenuNVG");

register_event("NVGToggle", "eventNVG", "e");
register_event("HLTV", "eventHLTV", "a", "1=0", "2=0");

eventNVGToggle = get_user_msgid("NVGToggle");
}

public eventNVG(id)
{
OnNVGToggle[id] = bool:read_data(1);
}

public eventHLTV()
{
for(new i=1; i<=32; i++)
OnNVGToggle[i] = false;
}

public MenuNVG(id)
{
new menu = menu_create("Menu:", "NVG_Handled");
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !OnNVGToggle[i])
continue;

new name[32];
get_user_name(i, name, 31);
menu_additem(menu, name, name);
}
menu_display(id, menu);
}

public NVG_Handled(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
new id2, callback, name[32];
menu_item_getinfo(menu, item, id2, name, 31, _, _, callback);
id2 = get_user_index(name);
if(OnNVGToggle[id2])
{
message_begin(MSG_ONE, eventNVGToggle, _, id2);
write_byte(0);
message_end();
OnNVGToggle[id2] = false;
}
}

Użytkownik Cypis' edytował ten post 28.03.2012 21:16

  • +
  • -
  • 1

#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.03.2012 13:19

Wkrótce sprawdzę. Ale już lecą +. Jak działa dam @edit'a
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.03.2012 18:26

message_begin(MSG_ONE, eventNVGToggle, _, id2);
write_byte(0);
message_end();
OnNVGToggle[id2] = false;
Rozumiem że to odpowiada za wyłączenie?
Jak tak to nie działa ;/ Albo coś spieprzyłem
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.03.2012 18:33

Może coś takiego do sprawdzenia czy gracz ma noktowizor?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new bool:ma_noktowizor[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
	if(equal(szSound, "items/nvg_on.wav"))
	{
		ma_noktowizor[id] = true;
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	if(equal(szSound, "items/nvg_off.wav"))
	{
		ma_noktowizor[id] = false;
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

?
  • +
  • -
  • 1

#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.03.2012 18:37

Ten kod prawdopodobnie zadziała ale co z wyłączeniem.
Chciałbym aby to nie było za pośrednictwem komendy u gracza lecz np. wyłączenie efektu noktowizora.
A i bym zapomniał testuję noktowizor z pluginem HotVision (termowizja)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.03.2012 18:45

a może nałożyć Display_Fade'm taki Fake noktowizor? Miałbyś do niego dostęp i mógłbyś wyłączać i włączać non stop. Zrobić taska na to.
  • +
  • -
  • 1

#12 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.03.2012 18:52

Dobra wyłącza noktowizor.
Lecz na hotvision nie działa ;/.
Trzeba będzie przenieść kod z hotvision do pluginu chyba ;/


@eeediittt :D
Ma ktoś może kod, aby podczas włączania noktowizora podświetlało gościa na biało :D ?

http://forums.allied...ad.php?t=135617 // Własnie tak jak tu.
I pytanie czy da się podświetlać na inny kolor :D
Oraz najlepiej podajcie kod na usunięcie tego efektu :D
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#13 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 30.03.2012 14:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#14 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 30.03.2012 14:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych