Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Więcej expa dla klasy.

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 28.03.2012 11:56

Witam!
Mam pytanie, a mianowicie jak dodać do klasy więcej expa.
Powiedzmy normalna klasa dostaje 500 expa za fraga
A klasy premium/lub wyznaczone klasy dostają 1000expa za fraga

Help :D
Daje +
  • +
  • -
  • 0

#2 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 28.03.2012 14:57

Robisz tak

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000); // tutaj możesz zmienic wartość expa za killa

  • +
  • -
  • 0

#3 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 28.03.2012 16:06

W klasie ta? Zrobie klase i tam dopisuje


if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000); // tutaj możesz zmienic wartość expa za killa
???
  • +
  • -
  • 0

#4 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 28.03.2012 18:10

ta
masz tutaj przykład:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Rosyjski Snajper";
new const opis[] = "Cicho biega oraz za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia + AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;



public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
set_user_footsteps(id, 1);

public cod_class_disabled(id)
set_user_footsteps(id, 0);


public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ma_klase[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+20);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1

#5 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 28.03.2012 18:12

Leci Plusik , a temacik mozna lock :)
Bardzo wam dziekuje :D
  • +
  • -
  • 0

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 28.03.2012 19:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych