Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

set_task -> przesłanie dwóch i więcej parametrów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 27.03.2012 10:31

~ Witam.
Tworze mozolnymi krokami moda, ale jakoś chęci coraz to mniej i chce sobie zrobić teraz taką bibliotekę najpotrzebniejszych funkcji dla mnie, mam natomiast problem, a mianowicie.. Chce by działało to ta;

użycie:
slapnij_go(id,69,1)

~ gracz z index ID dostanie 69 slapów po 1 dmg

Próbowałem to rozstrzygnąć tak

public slapnij_go(id,ilosc,wartosc) {
set_task(0.1,"slap_player", id, _, _, "a", ilosc)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public slap_player(id,wartosc) {
if(is_user_alive(id)) user_slap(id,wartosc)

return PLUGIN_CONTINUE
}


Jak widać index jest przesłany, ilość jest użyta w tasku jako liczba ile razy ma taska powtórzyć, ale jest jeden problem.. nie wiem jak w tasku przesłać 'wartosc' zadawanych slapów. Jako, że nie umiałem jak to wykombinować to próbowałem to wszystko zrobić w jednym stocku/publicu, ale niestety dużo się nakombinowałem, ale nic nie wymyśliłem, bo zawsze coś nie tak wychodziło w grze.

dokumentacja:

set_task ( Float:time, const function[], id = 0, parameter[]="", len = 0, flags[]="", repeat = 0 )


...

parameter[]="" - określa jakie dodatkowe argumenty mają zostać przesłane do funkcji



Jednakże też napotkałem problemy.. proszę o pomoc.


Pozdrawiam, ogieR-

Użytkownik ogieR- edytował ten post 27.03.2012 10:33

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.03.2012 10:36

http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/
  • +
  • -
  • 1

#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 27.03.2012 10:46

Dzięki za udzielenie się w temacie w ogóle, czytałem to już, ale jednakże nie umiem tego rozpracować ; /

Dalej proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.03.2012 10:55

http://amxx.pl/topic...odatkowy-index/
http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/
sebul (27.03.2012 10:56):
Eh, miałem otwartą stronę zbyt długo :D

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.03.2012 11:04

new data[3]

data[0] = id

data[1] = vid

data[2] = dmg



set_task ( 5.0, "DoIt", 666, data, 3 )

...

public DoIt(data[])

{

new id = data[0]

new vid = data[1]

new dmg = data[2]
przesyła 3 wartości
  • +
  • -
  • 2

#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 27.03.2012 11:05

A może mi to ktoś troszkę bardziej zobrazować i np zrobić to na moim przykładzie ? A ja na tym się nauczę i zastosuje się tak do reszty, bo to tylko jeden problem z taskiem z parametrem dodatkowym, a mam ich więcej ; x

Próbowałem troszkę inaczej tym tokiem myślenia.. nie wyszło. Spróbowałem więc łopatologicznie i też opór jest ..

http://wklej.to/7akdm

Użytkownik ogieR- edytował ten post 27.03.2012 11:10

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.03.2012 11:20

stock slapnij(id,ilosc,wartosc) {

	new dmg[2];

	dmg[0] = id

	dmg[1] = wartosc

	set_task(0.1,"slap_player", id, dmg, 2, "a", ilosc)

	

	return PLUGIN_CONTINUE

}



public slap_player(data[]) {

	if(is_user_alive(data[0])) user_slap(data[0],data[1])

	

	return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 2

#8 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 27.03.2012 11:36

Dzięki, można zamknąć ; )
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.03.2012 11:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych