public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s(%i)]^n[Perk II : %s(%i)]^n[Vip: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B ? "Tak" : "Nie"); return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Informacje o perku i jego wytrzymałość.
Temat rozp.
Abko'
, 25.03.2012 14:45
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.03.2012 14:45
Witam ! Dlaczego nie wyświetla perka 2 i źle wyświetla wytrzymałość perku a o to kod :
#2
Napisano 25.03.2012 14:51
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s(%i)]^n[Perk II : %s(%i)]^n[Vip: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[1][id], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B ? "Tak" : "Nie");
Podmien to i zobacz
#3
Napisano 25.03.2012 18:54
Teraz tylko wytrzymałośc perku pisze cały czas (0) a chcę jak zdobędzie się perka pisało (100) i co ded 10 zabiera
#4
Napisano 25.03.2012 19:03
do zmiennych globalnych dodaj tak
i wszedzie tak po zmieniaj..
a w hud daj :
new wytrzymalosc_perku[33];i
new wytrzymalosc_perku2[33];
i wszedzie tak po zmieniaj..
a w hud daj :
wytrzymalosc_perku1[id]
wytrzymalosc_perku2[id]
#5
Napisano 25.03.2012 19:09
Mógłbyś zrobić mi to
Bo zbytnio czasu ja nie mam.Prosiłbym bardzo.
Bo zbytnio czasu ja nie mam.Prosiłbym bardzo.
Załączone pliki
Użytkownik Abko' edytował ten post 25.03.2012 19:09
#6
Napisano 26.03.2012 19:17
Proszę o pomoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych