Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Ilosc Monet obok nazyw klasy

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.03.2012 14:22

Witam.. jest mozliwe aby zrobic obok nazwy klasy w menu ilosc monet jaka ta klasa ma ??

np;

1.Snajper Poziom :1 (500Monet)
2.Ramobo Poziom:60 (0 Monet)

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 19.03.2012 22:20

Pokaz public WybierzKlase i WybierzKlase_Handler
  • +
  • -
  • 0

#3 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.03.2012 23:24

public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)

Tutaj probowalem tego ale jakos dziwnie z tymi monetami.. raz zle pokazuje raz za duzo o 4

format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i \rMonety: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],doswiadczeniezdobycia_monety[id]);



public WybierzKlase(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz Swoj Team:", "Wybierzfrakcje_Handle");
    for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
        menu_additem(menu, frakcje[i]);
    }
    menu_display(id, menu);
}
public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)
{	   
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu2);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }	   
    
    item++;
    frakcja_gracza[id] = item;
    new menu = menu_create("Wybierz Profesje:", "WybierzKlase_Handle");
    new klasa[50];
    for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
    {
        if(nalezy_do[i] == item){
            WczytajDane(id, i);
            quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
            format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i \rMonety: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],doswiadczeniezdobycia_monety[id]);
            menu_additem(menu, klasa);
        }
    }
    if(frakcja_gracza[id] == CT && !(get_user_team(id) == 2))
    {
        ColorChat(id, GREEN, "Profesje nie sa dostepne dla tej druzyny.");
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    else if(frakcja_gracza[id] == TT && !(get_user_team(id) == 1))
    {
        ColorChat(id, GREEN, " Profesje nie sa dostepne dla tej druzyny.");
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
    
    client_cmd(id, "spk codmod/select");
    #if defined BOTY
    if(is_user_bot2(id))
        WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
    #endif
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk codmod/select");
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }	   
    
    item++;
    
    new ile = 0;
    for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
    {
        if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
            ile++;
        }
        if(ile == item){
            item = i;
            break;
        }
    }
    
    
    if(item == klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        ColorChat(id,GREEN,"Ten rodzaj profesji jest platny");
        ColorChat(id,GREEN," Kupisz ja na^x03 wwww.TWOJA-STRONA.pl");
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

if(klasa_gracza[id])
{
    nowa_klasa_gracza[id] = item;
    ColorChat(id,GREEN," Profesja zostanie zmieniona przy nastepnym odrodzeniu");
}
else
{
    klasa_gracza[id] = item;
    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#4 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.03.2012 03:19

// do zamkniecia

#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 21.03.2012 15:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych