proszę o sklep do new coda co ma w nim być i ile ma co kosztować :
Tabletka - daje 20 hp - 1500$
Plaster - daje 30 hp - 2500$
bandaż - daje 50 hp - 5000$
Loss perkowy - losuje perk - 7000$
Exp - dostajesz 30 expa - 6000$
Exp Extra - dostajesz 50 expa - 10000$
proszę jeszcze żeby napis jak się wchodzi do sklepiku pisało: Witamy w Sklepie
To tyle będą +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.03.2012 18:39
#2
Napisano 16.03.2012 19:22
napis gdzie ? SAY ? HUD ?
#3
Napisano 16.03.2012 19:36
Przerobiony od Mietka.
Jak nie będzie działało to pisz
Jak nie będzie działało to pisz

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
new tabletka, plaster, bandaz, exp, expextra, ruletka, tabletkahp, plasterhp, bandazhp, expmin, expmax;
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
// Komendy
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
// Cvary
register_cvar("shop_tabletka", "1500");
register_cvar("shop_plaster", "2500");
register_cvar("shop_bandaz", "5000");
register_cvar("shop_exp", "6000");
register_cvar("shop_expextra", "10000");
register_cvar("shop_ruletka", "7000");
register_cvar("shop_tabletkahp", "20");
register_cvar("shop_plasterhp", "30");
register_cvar("shop_bandazhp", "50");
}
public Sklep(id)
{
// Pobieranie cvar
tabletka = get_cvar_num("shop_tabletka");
plaster = get_cvar_num("shop_plaster");
bandaz = get_cvar_num("shop_bandaz");
exp = get_cvar_num("shop_exp");
expextra = get_cvar_num("shop_expextra");
ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
tabletkahp = get_cvar_num("shop_tabletkahp");
plasterhp = get_cvar_num("shop_plasterhp");
bandazhp = get_cvar_num("shop_bandazhp");
new tytul[25], tabletka[65], plaster[65], bandaz[65], exp[65], expextra[65], rul[65];
format(tytul, 24, "\rWitamy w Sklepie");
formatex(tabletka, 64, "Tabletka \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tabletkahp, tabletka);
formatex(plaster, 64, "Plaster \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", plasterhp, plaster);
formatex(bandaz, 64, "Bandaz \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", bandazhp, bandaz);
formatex(exp, 64, "EXP \r[Dodaje 30 EXP] \yKoszt:\r %i$", exp);
formatex(expextra, 64, "EXP Extra \r[Dodaje 50 EXP] \yKoszt:\r %i$", expextra);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka);
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, tabletka, "1");
menu_additem(menu, plaster, "1");
menu_additem(menu, bandaz, "1");
menu_additem(menu, exp, "1");
menu_additem(menu, expextra, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= tabletka)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+tabletkahp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-tabletka);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tabletkahp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-tabletka);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= plaster)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+plasterhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-plaster);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", plasterhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-plaster);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= bandaz)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+bandazhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-bandaz);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", bandazhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-bandaz);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 6000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
cod_set_user_xp(id, exp+30)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales 30 EXP'a!");
}
if(kasa < 6000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 10000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_xp(id, exp+50)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales 50 EXP'a!");
}
if(kasa < 10000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= ruletka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik V!p3r edytował ten post 16.03.2012 19:37
#4
Napisano 17.03.2012 12:14
Zamykać
#5
Napisano 17.03.2012 12:43
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych