to moze tak...
np. w DiabloModzie zauwazylam, ze na dysku clienta generuje sie plik ktory za kazdym razem zmienia zawartosc po wyslaniu komendy /item
wiem tez, ze jezeli client ma inna wersje mapy niz ta wgrana na serwer a pod taka sama nazwa to serwer weryfikuje zgodnosc plikow client-serwer i jezeli sa one rozne nie wpuszcza gracza na serwer
i teraz jakby polaczyc te dwie informacje to:
kazdy client laczac sie z serwerem pobieralby poprawny plik z serwera - nazwa jakas madra dla zmylki a zawartosc tego pliku musialaby byc tez tajemnicza dla zwyklego gracza
w momencia banowania permem plugin zmienialby zawartosc tego pliku (na rownie tajemnicza) pozostawiajac nazwe ta sama
przy ponownym laczeniu sie clienta z serwerem, serwer przy weryfikacji zgodnosci plikow wykrywalby roznice a co za tym idzie nie wpuszczalby zbanowanego na serwer
Tak to w ogolnym zarysie mialoby wygladac.
Niestety nie znam sie na mechanizmach sprawdzania poprawnosci map i nie mam zielonego pojecia czy taka weryfikacja dotyczy jakichkolwiek innych plikow niz mapy ale jezeli zadzialaloby, to bylaby to wielka pomoc w walce z cziterami na neo
Ciekawa jestem odpowiedzi/opini naszych ekspertow od takich spraw
Pozdrawiam