Nazwa klasy: Rambo (Premium)
Nazwa broni: m3, m3a1, awp, deagle
Dodatkowe informacje: Za każdego fraga dostaje +20 hp oraz pełen magazynek za zabójstwo (Jak vip hp idzie w zwyż! np. Podstawowe 130 i zabije przeciwnika i będę miał 150
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 80
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Prośba o klase rambo
Temat rozp. L0w1cz, 12.03.2012 08:16
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.03.2012 08:16
#2
Napisano 12.03.2012 08:34
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Rambo (Klasa Premium)";
new const opis[] = " 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo Bronie M3 , M4a1 , AWp , Deagle";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 80;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) // Tu zmieniasz Flage
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


#4
Napisano 16.03.2012 14:37
ref
#5
Napisano 16.03.2012 21:55
zrobi to ktoś?
#6
Napisano 17.03.2012 10:53
ref
#7
Napisano 30.03.2012 21:01
zrobione można zamknąć
#8
Napisano 01.04.2012 00:59
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych