Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
	
Prośba o klasy premium
		 Temat rozp. Mdx, 11.03.2012 14:57
	
	
	
	
		9 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.03.2012 14:57
					Ninja- Szybki i pół niewidzialny (nie wiem na ile ustawić statystyki dokładnie, kondycja 130)
Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie)
Robocop- ma 250 hp i 1/6 z deagla
Terrorysta-ma 2 miny ak i 1/2 z he
Szaleniec- ma deagla i co 10 sek dostaje he
Co do statystyk to zdaje się na twórców.
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie)
Robocop- ma 250 hp i 1/6 z deagla
Terrorysta-ma 2 miny ak i 1/2 z he
Szaleniec- ma deagla i co 10 sek dostaje he
Co do statystyk to zdaje się na twórców.
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.03.2012 21:21
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Robocop";
new const opis[] = "ma 250 hp i 1/6 z deagla";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Terrorysta
	Spoiler 
	
					
					Użytkownik Kamil17 edytował ten post 11.03.2012 21:23
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.03.2012 22:55
					Ninja (Dodałem ci 1/1 z kosy (PPM))
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
	Spoiler 
	
					
					
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.03.2012 10:33
					NINJA
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
	Spoiler 
	
					
					
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.03.2012 10:35
					@ UP nie widzisz że jest klasa ninja ??
@ Do Autora Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie) 1/6 z czego ?? deagle czy awp ?
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				@ Do Autora Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie) 1/6 z czego ?? deagle czy awp ?
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17.03.2012 13:13
moja ninja jest taką jaka chciał .@ UP nie widzisz że jest klasa ninja ??
@ Do Autora Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie) 1/6 z czego ?? deagle czy awp ?
A nie z dodatkami itp .
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod






				
				






