Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o 4 klasy premium


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filipek

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 09.03.2012 19:52

Witam

Tak jak napisałem proszę o 4 klasy premium oto one

Soap MacTavish
Bronie: AK47
Specjalne umiejętności : Klasa premium, dodatkowe 55% obrażen z ak47
Inteligencja: 20
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 15
Flaga A



Hardkorowy Strzelec
Bronie: AWP, Famas, Hegrenade
Specjalne umiejętności : Posiada 3 rakiety, ma mniejszą widoczność z AWP
Inteligencja: 5
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 7
Kondycja: 10
Flaga F



Kpt. MacMilian
Bronie: M4A1, AK47, Deagl
Specjalne umiejętności : Ma podwójny skok i 4 rakiety
Inteligencja: 5
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 14
Flaga D

Super sekretny szpieg
Bronie: MP5 Navy, P228
Specjalne umiejętności : 1/4 szansy na pojawienie się na respie przeciwnika
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Flaga G

1 zwykła

Uciekinier
Bronie: MP5 Navy
Opis : Posiada linę. Użycie: Celownikiem wskazujemy miejsce gdzie ma się przyczepić lina następnie trzymamy klawisz "e" i wspinamy się.
Inteligencja: 45
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 45
Kondycja: 45


Daje ++++

Użytkownik Filipek edytował ten post 09.03.2012 19:55


#2 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 09.03.2012 19:57

Przetestuj macmilana

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#3 Filipek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 09.03.2012 20:11

Thx czekam na jeszcze ;)

#4 Filipek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 10.03.2012 09:45

zrobi ktoś

#5 Kamil17

    Ogar :)

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 10.03.2012 10:02

Super sekretny szpieg
Spoiler

Użytkownik Kamil17 edytował ten post 10.03.2012 10:05


#6 19602

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:125
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.03.2012 10:14

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Hardkorowy Strzelec";
new const opis[] = "Posiada 3 rakiety, ma mniejszą widoczność z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 7;
new const wytrzymalosc = 10;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Hardkorowy Strzelec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_AWP )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}


Hardkorowy Strzelec

#7 Kamil17

    Ogar :)

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 10.03.2012 10:31

Hardkorowy Strzelec
Spoiler


Soap MacTavish
Spoiler





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych