public fart_fume(param[1])
{
new FartEnt = param[0]
new Float:forigin[3], origin[3]
entity_get_vector(FartEnt, EV_VEC_origin, forigin)
FVecIVec(forigin, origin)
new players[32], inum
get_players(players,inum)
for(new i = 0 ;i < inum; ++i)
{
message_begin(MSG_ONE,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},players[i])
write_byte(17)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2])
write_short(fart_spr)
write_byte(30)
write_byte(75)
message_end()
}
return PLUGIN_CONTINUE
}Mam taki o sobie fragment kodu, jak mniemam tworzy on obloczek dymu.
Jak moglbym to zoptymalizowac aby bylo mniej zasobozerne?
Z informacji jakie uzyskalem od jednego z tutejszych administratorow mozna to napisac z wykorzystaniem MSG_BROADCAST zamiast num*MSG_ONE, jakkolwiek niestety nie bawilem sie nigdy messegami i nie chce czegos popsuc stad prosba o pomoc.
Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Adam.


Dodatki SourceMod













