Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Serwer Crash - FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName:


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 02.03.2012 07:33

Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z serwerem. Crashuje mi go z errorem:

FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/umbrella/w_heseek.mdl not found

lub

FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/mine.mdl not found

Od razu mówię, że owe pliki na serwerze są, oraz dzieje mi się tak z innymi serwerami, tylko innymi modelami.
Próbowałem podmiany pliku, nadawałem różne chmody i nic z tego.

Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 02.03.2012 08:18

chciałbym zobaczyć to na screenie z klienta FTP z podaną ścieżką i podświetlonymi owymi plikami.
  • +
  • -
  • 0

#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 02.03.2012 15:38

http://zapodaj.net/1...ea2723.gif.html
i
http://zapodaj.net/b...a2e88f.gif.html
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#4 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 02.03.2012 17:19

Widzę, że pana zatkało.
Mnie i moją firmę u której posiadam serwery też.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.03.2012 17:36

daj sma pluginu który wymaga tych modeli
  • +
  • -
  • 0

#6 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 02.03.2012 18:12

jeżeli sma to tylko na pw, ponieważ robiłem go bardzo długo i ktoś mógłby sobie go pożyczyć.
jest to oczywiście cod mod, ale nie sądzę, żeby to była wina pluginu, gdyż problemy od jakiegoś czasu i nic nie dodawałem, oraz mam to na innych serwerach:

wycinki kodu z coda:

new const g_w_blast[] = "models/umbrella/w_heseek.mdl";


public plugin_precache()
{
#if defined EVENT
for(new i = 0; i < sizeof model_present; i++)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_present[i])
        
engfunc(EngFunc_PrecacheSound,sound_respawn)
engfunc(EngFunc_PrecacheSound,sound_pick)
        
g_explo = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"sprites/shockwave.spr")

precache_model("models/player/santatt/santatt.mdl")
precache_model("models/player/santact/santact.mdl")
#endif

precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/p_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")

precache_model("models/p_satchel_radio.mdl")
precache_model("models/v_satchel_radio.mdl")

precache_model("models/v_rpg2.mdl")
precache_model("models/p_rpg2.mdl")

sprite_fire2 = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")

sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/csfifka_up.wav");

precache_model("models/w_medkit.mdl");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/mine.mdl");
precache_model("models/parachute.mdl");

sprite_fire = precache_model("sprites/explode1.spr") 
sprite_gibs = precache_model("models/hgibs.mdl")
g_spriteBlast = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/dexplo.spr");
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, g_w_blast);
precache_sound( gExplodeSound );
precache_sound(SOUND_START)
precache_sound(SOUND_FINISHED)
precache_sound(SOUND_FAILED)
}


public Throw_FireBlast(id)
{
if ( !is_user_alive(id) || g_M203ammo[id] < 1 )
return;

g_M203ammo[id]--;
client_print(id, print_center, "Pozostalo %d Granatow", g_M203ammo[id])

new Float: fOrigin[3], Float:fAngle[3],Float: fVelocity[3];

entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
entity_get_vector( id, EV_VEC_view_ofs, fAngle);

fOrigin[0] += fAngle[0];
fOrigin[1] += fAngle[1];
fOrigin[2] += fAngle[2];

fm_velocity_by_aim(id, 1.0, fVelocity, fAngle);
fAngle[0] *= -1.0;

new sprite_ent = create_entity("info_target");

entity_set_string( sprite_ent, EV_SZ_classname, "M203");
entity_set_model( sprite_ent, g_w_blast);

entity_set_edict( sprite_ent, EV_ENT_owner, id);

entity_set_size( sprite_ent, Float:{-2.1, -2.1, -2.1}, Float:{2.1, 2.1, 2.1});

entity_set_vector( sprite_ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

fOrigin[0] += fVelocity[0] - 30.0;
fOrigin[1] += fVelocity[1];
fOrigin[2] += fVelocity[2];

entity_set_int( sprite_ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE);
entity_set_int( sprite_ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_float( sprite_ent, EV_FL_gravity, 0.15);

fVelocity[0] *= 1000.0;
fVelocity[1] *= 1000.0;
fVelocity[2] *= 1000.0;

entity_set_vector( sprite_ent, EV_VEC_velocity, fVelocity);
entity_set_vector( sprite_ent, EV_VEC_angles, fAngle);

}



public PostawMine(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,80) ;


return PLUGIN_CONTINUE;
}
To tyle. Mam też takie errory od czasu do czasu:

FATAL ERROR (shutting down): WARNING: couldn't open cs_assault.wad

I oczywiście ten plik też jest na serwerze.
Próbowałem podmiany, zmieniałem chmody, nawet serwer reinstalowałem, ale to na nic.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#7 Lunatic

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.03.2012 19:07

Jestem kolegą Snipera i mogę jeszcze dodać, że nawet gdy wyłączyłem pobieranie z serwera problem nadal wystepuje.

Oto też częsty błąd z różnymi wad'ami:
FATAL ERROR (shutting down): WARNING: couldn't open decals.wad
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.03.2012 19:11

sprawdzałeś plugin na innych serwerach innej firmy ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 05.03.2012 19:41

FATAL ERROR (shutting down): WARNING: couldn't open decals.wad

FATAL ERROR (shutting down): WARNING: couldn't open cs_assault.wad


Nie wiem czy macie ten plik czy tez nie ale jezeli nie to go wam uploadne tu
Ewentualnie moglibyscie zrobic reinstal serwa i przed tym zgrac wszystkie pliki aktualne na serwie, lecz nie chce tez wprowadzac blad i doradzac uciazliwej roboty

http://speedy.sh/aMh8S/pliki.rar

Użytkownik Enson edytował ten post 05.03.2012 19:43

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#10 camperPL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:23
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:śląsk
Offline

Napisano 15.12.2014 16:06

Tesz mam taki problem proszę o pomoc !

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych