Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odp, od steamsupport


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 qqs1925

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 28.02.2012 18:04

siema mam taką odpowiedź od steam i nie wiem co mam dalej, oczywiście konto nie moje tylko mojego kuzyna. Staram mu się pomóc, kuzyn ma 12 lat i potrzebuje mojej pomocy a ja nie wiem o co chodzi. Odp. od steam support



========= Please enter your reply ABOVE this line =========

Hello,

A staff member has replied to your question:

Hello,

Thank you for contacting Steam Support.

If you do not have access to the email address that is currently associated with your Steam Account, please reply to this ticket with your new email address and proof of ownership of your account:

Providing Proof of Purchase
https://support.stea...=2268-EAFZ-9762

In order for us to assist you with updating the account’s contact email address, you must provide valid proof of purchase for the account in question.



If you are experiencing difficulties with Steam Guard please try the following:

If you get an error that you are using an invalid code:
- Please check to make sure that you are accessing the email address that is registered to your Steam account.

- Please exit Steam, restart your computer, and log back into your account. This will generate a new verification email.

- Please ensure that you enter the most recent code sent to you - older codes will not work. If the e-mail has not been received, please wait a few minutes for the message to arrive.

- If you are running in Windows Vista or Windows 7, please completely exit Steam, and right-click on the shortcut which you use to launch Steam and select "Run as Administrator."

- If you do not receive the e-mail at all, check and make sure it is not being filtered as spam. Please try adding "support@steampowered.com" to your contacts or trusted senders list within your email client and re-test the issue.

As soon as we have this information, we will continue to assist you.


Anytime you wish you can view your question online:
https://support.stea...=1418-RGZN-4465


  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.02.2012 18:07

może zacznij od napisania w czym problem?!
  • +
  • -
  • 0

#3 qqs1925

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 28.02.2012 18:28

problem jest taki, że nie mogę się zalogować, Jak piszę logowanie i mają przyjść cyferki które mam wpisać w odpowiednie miejsce żeby się zalogować ,a te cyfry nie przychodzą mi na pocztę
  • +
  • -
  • 0

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.02.2012 18:33

może zacznij od sprawdzenia folderu "Spam"?
no i upewnij się, że sprawdzasz dobrą pocztę..
  • +
  • -
  • 0

#5 kondziotzo123

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
Offline

Napisano 28.02.2012 19:20

Jeżeli nie przychodzi na email.
To w przypadku onet, gmail masz w katalogu "spam"
A jeżeli nadal nic nie ma. Sprawdz inne poczty email.
Jezeli to nie pomaga to tylko rozmowa z supportem sprawę załatwi

#6 qqs1925

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 28.02.2012 19:29

panowie,,

Folder spam http://screenshooter...2198764/pfvonro

Cały print screen http://screenshooter...2198764/vljmyeq

Wiadomośc od steamsupport http://screenshooter...2198764/fusovwx

Chodzi mi o tą wiadomość pierwszą, a oto treść wiadomości tej niżej,

http://screenshooter...2198764/kfgqhgu

========= Please enter your reply ABOVE this line =========



Hello,



Thank you for submitting your question to our staff. We will respond to your question by email.



Anytime you wish you can view your question online:


https://support.stea...=1418-RGZN-4465
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych