Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Multi infekcja


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2012 17:28

Witam,

Nie mam możliwości testowania tego, ale też nie wiem czy to zadziała.
Chciałbym aby losowało raz na jakiś czas rundę z multi infekcją graczy.

Czy coś takiego zadziała?

public task_initround()
{
static zombiecount, newzombie
zombiecount = 0
newzombie = 0

static players[32], num, i, id
get_players(players, num, "a")

for(i = 0; i < num; i++) if(g_preinfect[players[i]]){
newzombie = players[i]
zombiecount++
}

if(zombiecount > 1)
newzombie = 0
else if(zombiecount < 1)
newzombie = players[_random(num)]

switch(random_num(1,2))
{

case 1..80:
{
for(i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i]
if(id == newzombie || g_preinfect[id])
infect_user(id, 0)
else
{
fm_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, 0)
add_delay(id, "update_team")
}
}
}
case 81..100:
{
static players[32], num, zombies, i, id
get_players(players, num, "a")

if(num > 1)
{
for(i = 0; i < num; i++)
g_preinfect[players[i]] = false

zombies = clamp(floatround(num * get_pcvar_float(cvar_zombiemulti)), 1, 31)

i = 0
while(i < zombies)
{
id = players[_random(num)]
if(!g_preinfect[id])
{
g_preinfect[id] = true
i++
infect_user(id, 0)
}
}

}
}
}

set_task(0.51, "task_startround", TASKID_STARTROUND)
}


Jest to biohazard.

#2 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2012 18:40

Niestety, nie działa infekcja kilku graczy, ale za to infekuje tylko 1, to chyba jakiś znak że to działa w pewnym sensie. Jak zrobić, aby infekowało kilku graczy? W zależności od ilości graczy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych