Od siebie dodam, że wczytywać dane lepiej na http://amxx.pl/dokum...ient-authorized
a w przypadku zapisu na nick dodatkowo sprawdzać jego zmianę: http://amxx.pl/dokum...ent-infochanged
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Operacje na graczu co pare godzin
Temat rozp. A może sma?, 26.02.2012 19:39
27 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 28.02.2012 11:09
#22
Napisano 28.02.2012 11:55
Vert to jest kod poglądowy wiadomo ze w connect sie nie powinno wczytywać danych
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#23
Napisano 28.02.2012 19:24
@Vertricus: a po co sprawdzać zmianę nicku? Łatwiej zapisać na ten, z którym gracz wszedł
@GoQ:
O tak? Twoje się nie kompiluje ;F
@GoQ:
public PlayerSpawnPost(id)
{
static temp_time;
temp_time = play_time[id]+get_user_time(id);
if(temp_time / 3600 >= 4)
{
GivePoints(id);
temp_time = 0;
}
}
O tak? Twoje się nie kompiluje ;F
#24
Napisano 28.02.2012 20:10
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "4h" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "G[o]Q" new time_play[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","PlayerSpawnPost",1); } public PlayerSpawnPost(id){ static temp_time; temp_time=time_play[id]+get_user_time(id); if(temp_time/3600 >=4){ Bonus(id); time_play[id]=0; } } public client_connect(id){ wczytaj_dane(id); } public client_disconnect(id){ zapisz_dane(id) time_play[id]=0; } public Bonus(id){ // FUNKCJA ODPOWIEDZIALNA ZA BONUS } public zapisz_dane(id){ time_play[id]+=get_user_time(id); //TUTAJ IMPLEMENTACJA ZAPISU DO VAULT } public wczytaj_dane(id){ //TUTAJ IMPLEMENTACJA WCZYTYWANIA Z VAULT }
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#25
Napisano 04.03.2012 19:57
GoQ tak zasadniczo to twój kod nie działa ;D Po upływie tych 4 godzin dostaje się punkty za każdym wejściem na serwer/spawnem
#26
Napisano 04.03.2012 20:40
spr
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "4h"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "GoQ & Naku"
new time_play[33],
ilosc[33], stara_ilosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","PlayerSpawnPost",1);
}
public PlayerSpawnPost(id)
{
ilosc[id] = floatround( (time_play[id]+get_user_time(id))/(4 * 60.0 * 60.0), floatround_floor)
if(stara_ilosc[id] != ilosc[id])
{
stara_ilosc[id]++
Bonus(id)
}
}
public Bonus(id)
{
// FUNKCJA CO 4H
}
public client_connect(id)
{
wczytaj_dane(id);
}
public client_disconnect(id)
{
zapisz_dane(id);
time_play[id] = 0;
stara_ilosc[id] = 0;
ilosc[id] = 0;
}
public zapisz_dane(id)
{
time_play[id]+=get_user_time(id);
//TUTAJ IMPLEMENTACJA ZAPISU DO VAULT
}
public wczytaj_dane(id)
{
//TUTAJ IMPLEMENTACJA WCZYTYWANIA Z VAULT
stara_ilosc[id] = floatround(time_play[id]/(4 * 60.0 * 60.0), floatround_floor)
}
#27
Napisano 05.03.2012 22:54
Noo generalnie to cel osiągnąłem. Któż by pomyślał, że to takie proste?
No i w nvalut zapisuję oprócz play_time, play_multiplier
Mooożna zamknąć, czy coś ;D Podziękował wszystkim za pomoc.
public PlayerSpawn(id)
{
new playtime = get_pcvar_num(cvar_playtime);
if((play_time[id] + get_user_time(id))/3600 >= playtime * play_multiplier[id])
{
//Bonus(id)
play_multiplier[id]++;
}
}
No i w nvalut zapisuję oprócz play_time, play_multiplier
Mooożna zamknąć, czy coś ;D Podziękował wszystkim za pomoc.
#28
Napisano 05.03.2012 23:04
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych