Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] Generator klasUbranie wroga.
#1
Napisano 25.02.2012 17:09
#2
Napisano 25.02.2012 17:13
#3
Napisano 25.02.2012 17:27
Tutaj masz Klasę w której jest tylko ubranie wroga.
Tak właściwie nie wiem czy te wszystkie moduły są wymagane wydaje mi się, że nie...
Po prostu ściąłem klasę z innych mocy i dałem Ci tylko tą jedną.
Na modułach mało się znam, praktycznie wcale
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new bool: ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new const nazwa[] = "Ubranie Wroga"; new const opis[] = "Ubranie wroga"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE) new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Spawn(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(ma_klase[id]) ZmienUbranie(id, 0); }
Użytkownik zQnem edytował ten post 25.02.2012 17:29
#4
Napisano 25.02.2012 17:30
#5
Napisano 25.02.2012 17:36
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = ""; new const opis[] = ""; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; new oneonone[33][31]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 4 ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0 }
I jak chcesz dodać jakąś broń to w tych dwóch
public cod_class_enabled(id) public cod_class_disabled(id)Dodajesz Takie coś
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0Przykładowa broń oznacza, że trzeba tam wpisać np. M4A1
Jak chcesz mieć np. 1/2 z HE i 1/10 z USP To musisz wkleić dwa razy to co wyżej podałem
Zapamiętaj jeszcze, że w public cod_class_enabled dodajesz tak:
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0Zamiast 0 wpisujesz ile chcesz mieć. Jak chcesz mieć 1/2 to dajesz 2 zamiast tego 0
A w cod_class_disabled
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0Zawsze musi być 0 i oczywiście wpisać broń

#6
Napisano 25.02.2012 17:47
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Kapral[Premium]"; new const opis[] = "1/2 z HE 1/10 z USP "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; new oneonone[33][31]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); oneonone[id][CSW_HE] = 4 oneonone[id][CSW_USP] = 10 ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; oneonone[id][CSW_HE] = 0 oneonone[id][CSW_USP] = 0 }
Zrobiłem coś takiego inie chce się kompilowac.
Użytkownik Mateek edytował ten post 25.02.2012 17:50
#7
Napisano 25.02.2012 17:50
CSW_HEWpisz
CSW_HEGRANADE
Jeśli będziesz wpisywał klasie CSW_HE to nie da Hejdza tej klasie

#8
Napisano 25.02.2012 18:10
Masz tutaj wszystko co napisałeś wyżej :
Jak ci będzie wszystko smigać a bedziesz chciał sma to pisz !
Załączone pliki
#9
Napisano 25.02.2012 18:15
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Diablo Mod > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
#10
Napisano 25.02.2012 19:50
Hiroshima sorry za zły dział, źle zerknąłem ...
Wygląda to tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Kapral[Premium]"; new const opis[] = "1/2 z HE 1/10 z USP "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; new oneonone[33][31]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 4 oneonone[id][CSW_USP] = 10 ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 0 oneonone[id][CSW_USP] = 0 }
Jakbyś mógł to przygotuj mi z sma.
#11
Napisano 26.02.2012 07:16
Błąd leżał po mojej stronie, ponieważ powinieneś napisać CSW_HEGRENADE, a podałem Tobie CSW_HEGRANADE.
Jedna literka a tak wiele znaczy

Załączone pliki
#12
Napisano 26.02.2012 11:03

Użytkownik Mateek edytował ten post 26.02.2012 11:04
#13
Napisano 26.02.2012 12:42
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych