Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Generator klasUbranie wroga.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mateek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:yy ?
Offline

Napisano 25.02.2012 17:09

Witam, mam pytanie czy w Generatorze klas można ustawic ubranie wroga, jeśli tak, to jak ? Bo ja, albo jestem ślepy albo tego nie ma. Posiadam, Nowego CODa by QTM_Peyote
  • +
  • -
  • 0

#2 darus10455

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2012 17:13

nie ten dział

#3 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2012 17:27

Nie ma takiej opcji w generatorze klas.
Tutaj masz Klasę w której jest tylko ubranie wroga.
Tak właściwie nie wiem czy te wszystkie moduły są wymagane wydaje mi się, że nie...
Po prostu ściąłem klasę z innych mocy i dałem Ci tylko tą jedną.
Na modułach mało się znam, praktycznie wcale

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>


new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};


new const nazwa[] = "Ubranie Wroga";
new const opis[] = "Ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ZmienUbranie(id, 0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_klase[id] = false;

}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (!is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;

	if (reset)
	cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;

	if(ma_klase[id])
	ZmienUbranie(id, 0);
}

Użytkownik zQnem edytował ten post 25.02.2012 17:29

  • +
  • -
  • 1

#4 Mateek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:yy ?
Offline

Napisano 25.02.2012 17:30

Ok a jak zrobic coś takiego, 1/2 z HE 1/10 z USP ?
  • +
  • -
  • 0

#5 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2012 17:36

Na 1/x z broni jest taki kod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
	    
new const nazwa[]   = "";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
new oneonone[33][31];

    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!(damagebits & (1<<1)))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    new hp_ofiary = get_user_health(this)
	    new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
	    
	    if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
	    {
			    if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
	    }
	    
	    return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id)
{
	    oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 4
	    ma_klase[id] = 1;

	    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = 0;
	    oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0
}

I jak chcesz dodać jakąś broń to w tych dwóch
public cod_class_enabled(id)
public cod_class_disabled(id)
Dodajesz Takie coś
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0
Przykładowa broń oznacza, że trzeba tam wpisać np. M4A1
Jak chcesz mieć np. 1/2 z HE i 1/10 z USP To musisz wkleić dwa razy to co wyżej podałem


Zapamiętaj jeszcze, że w public cod_class_enabled dodajesz tak:
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0
Zamiast 0 wpisujesz ile chcesz mieć. Jak chcesz mieć 1/2 to dajesz 2 zamiast tego 0

A w cod_class_disabled
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0
Zawsze musi być 0 i oczywiście wpisać broń :)
  • +
  • -
  • 1

#6 Mateek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:yy ?
Offline

Napisano 25.02.2012 17:47



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Kapral[Premium]";
new const opis[]    = "1/2 z HE 1/10 z USP ";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                    if(!is_user_connected(idattacker))
                                                    return HAM_IGNORED;

                    if(!ma_klase[idattacker])
                                                    return HAM_IGNORED;

                    if(!(damagebits & (1<<1)))
                                                    return HAM_IGNORED;

                    new hp_ofiary = get_user_health(this)
                    new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

                    if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
                    {
                                                    if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
                    }

                    return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{  if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

                    oneonone[id][CSW_HE] = 4
                    oneonone[id][CSW_USP] = 10
                    ma_klase[id] = 1;
                    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
                    ma_klase[id] = 0;
                    oneonone[id][CSW_HE] = 0
                    oneonone[id][CSW_USP] = 0
}


Zrobiłem coś takiego inie chce się kompilowac.

Użytkownik Mateek edytował ten post 25.02.2012 17:50

  • +
  • -
  • 0

#7 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2012 17:50

Zamiast
CSW_HE
Wpisz
CSW_HEGRANADE

Jeśli będziesz wpisywał klasie CSW_HE to nie da Hejdza tej klasie :)
  • +
  • -
  • 1

#8 Zwariowana

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Madzia
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 25.02.2012 18:10

proszę :

Masz tutaj wszystko co napisałeś wyżej :


Jak ci będzie wszystko smigać a bedziesz chciał sma to pisz !

Załączone pliki



#9 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 25.02.2012 18:15

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Diablo Mod > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#10 Mateek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:yy ?
Offline

Napisano 25.02.2012 19:50

Nadal nie działa ... Zmieniłem na CSW_HEGRANADE i nadal nic...

Hiroshima sorry za zły dział, źle zerknąłem ...

Wygląda to tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Kapral[Premium]";
new const opis[]    = "1/2 z HE 1/10 z USP ";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                    if(!is_user_connected(idattacker))
                                                    return HAM_IGNORED;

                    if(!ma_klase[idattacker])
                                                    return HAM_IGNORED;

                    if(!(damagebits & (1<<1)))
                                                    return HAM_IGNORED;

                    new hp_ofiary = get_user_health(this)
                    new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

                    if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
                    {
                                                    if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
                    }

                    return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{  if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

                    oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 4
                    oneonone[id][CSW_USP] = 10
                    ma_klase[id] = 1;
                    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
                    ma_klase[id] = 0;
                    oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 0
                    oneonone[id][CSW_USP] = 0
}


Jakbyś mógł to przygotuj mi z sma.
  • +
  • -
  • 0

#11 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 07:16

Proszę, sma i amxx

Błąd leżał po mojej stronie, ponieważ powinieneś napisać CSW_HEGRENADE, a podałem Tobie CSW_HEGRANADE.
Jedna literka a tak wiele znaczy :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#12 Mateek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:yy ?
Offline

Napisano 26.02.2012 11:03

Dzięki wielkie :)

Użytkownik Mateek edytował ten post 26.02.2012 11:04

  • +
  • -
  • 0

#13 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.02.2012 12:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych