Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Generator klasUbranie wroga.
#1
Napisano 25.02.2012 17:09
#2
Napisano 25.02.2012 17:13
#3
Napisano 25.02.2012 17:27
Tutaj masz Klasę w której jest tylko ubranie wroga.
Tak właściwie nie wiem czy te wszystkie moduły są wymagane wydaje mi się, że nie...
Po prostu ściąłem klasę z innych mocy i dałem Ci tylko tą jedną.
Na modułach mało się znam, praktycznie wcale
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new const nazwa[] = "Ubranie Wroga";
new const opis[] = "Ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
Użytkownik zQnem edytował ten post 25.02.2012 17:29
#4
Napisano 25.02.2012 17:30
#5
Napisano 25.02.2012 17:36
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 4
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0
}I jak chcesz dodać jakąś broń to w tych dwóch
public cod_class_enabled(id) public cod_class_disabled(id)Dodajesz Takie coś
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0Przykładowa broń oznacza, że trzeba tam wpisać np. M4A1
Jak chcesz mieć np. 1/2 z HE i 1/10 z USP To musisz wkleić dwa razy to co wyżej podałem
Zapamiętaj jeszcze, że w public cod_class_enabled dodajesz tak:
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0Zamiast 0 wpisujesz ile chcesz mieć. Jak chcesz mieć 1/2 to dajesz 2 zamiast tego 0
A w cod_class_disabled
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0Zawsze musi być 0 i oczywiście wpisać broń
#6
Napisano 25.02.2012 17:47
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Kapral[Premium]";
new const opis[] = "1/2 z HE 1/10 z USP ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
oneonone[id][CSW_HE] = 4
oneonone[id][CSW_USP] = 10
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_HE] = 0
oneonone[id][CSW_USP] = 0
}
Zrobiłem coś takiego inie chce się kompilowac.
Użytkownik Mateek edytował ten post 25.02.2012 17:50
#7
Napisano 25.02.2012 17:50
CSW_HEWpisz
CSW_HEGRANADE
Jeśli będziesz wpisywał klasie CSW_HE to nie da Hejdza tej klasie
#8
Napisano 25.02.2012 18:10
Masz tutaj wszystko co napisałeś wyżej :
Jak ci będzie wszystko smigać a bedziesz chciał sma to pisz !
Załączone pliki
#9
Napisano 25.02.2012 18:15
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Diablo Mod > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
#10
Napisano 25.02.2012 19:50
Hiroshima sorry za zły dział, źle zerknąłem ...
Wygląda to tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Kapral[Premium]";
new const opis[] = "1/2 z HE 1/10 z USP ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 4
oneonone[id][CSW_USP] = 10
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 0
oneonone[id][CSW_USP] = 0
}Jakbyś mógł to przygotuj mi z sma.
#11
Napisano 26.02.2012 07:16
Błąd leżał po mojej stronie, ponieważ powinieneś napisać CSW_HEGRENADE, a podałem Tobie CSW_HEGRANADE.
Jedna literka a tak wiele znaczy
Załączone pliki
#12
Napisano 26.02.2012 11:03
Użytkownik Mateek edytował ten post 26.02.2012 11:04
#13
Napisano 26.02.2012 12:42
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty




codclass_kapral.amxx






