Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Amunicja w Scoutcie.
Temat rozp. Duszeek, 25.02.2012 14:04
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.02.2012 14:04
Problem tyczy się mojego serwera Kreedz.
Jest tu komenda, po której wpisaniu (/scout) dostajesz Scouta.
Jednak scout ma 0/0 ammo, a czasem są jakieś wentyle, przejścia pod ziemią i nie można ich rozbić, ponieważ ma się scouta z 0 ammo, a żeby mieć usp/knife trzeba iść od początku.
Co mam zrobić, żeby dodać ammo w scoutcie? Dodam, że jest też komenda /weapons, która daje z 10/15 broni i w nich też ammo nie ma.
~~
Dla niegrających na KZ.
Na kreedz się przechodzi mapy 'wspinaczkowe'.
Dostaję się na start usp/knife.
Jeżeli nie skaczesz za dobrze, możesz wpisać /scout, żebyś dalej skakał. (Bo z Scoutem 10 speeda więcej)
Jest tu komenda, po której wpisaniu (/scout) dostajesz Scouta.
Jednak scout ma 0/0 ammo, a czasem są jakieś wentyle, przejścia pod ziemią i nie można ich rozbić, ponieważ ma się scouta z 0 ammo, a żeby mieć usp/knife trzeba iść od początku.
Co mam zrobić, żeby dodać ammo w scoutcie? Dodam, że jest też komenda /weapons, która daje z 10/15 broni i w nich też ammo nie ma.
~~
Dla niegrających na KZ.
Na kreedz się przechodzi mapy 'wspinaczkowe'.
Dostaję się na start usp/knife.
Jeżeli nie skaczesz za dobrze, możesz wpisać /scout, żebyś dalej skakał. (Bo z Scoutem 10 speeda więcej)
#2
Napisano 25.02.2012 15:16
Dodaj w pluginie w funkcji, którą wywołuje komenda /scoute funkcję give_item, w której dasz amunicję.
#3
Napisano 25.02.2012 16:36
@Waleq
Tylko troche zielony jeszcze w tych sprawach jestem, mógłbyś jakoś opisać krok po kroku jak to zrobić?
Tylko troche zielony jeszcze w tych sprawach jestem, mógłbyś jakoś opisać krok po kroku jak to zrobić?
#4
Napisano 25.02.2012 19:11
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy
do
Scripting AMXX > Pytania
#5
Napisano 25.02.2012 19:37
daj *.sma tego Kreedza
#6
Napisano 25.02.2012 22:39
po dodaniu scouta daj
cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,30);doda zapasowych 30 naboi do scouta
#7
Napisano 26.02.2012 01:55
@ToJaTwojTelefon Kreedza, czy Pluginu?
@Cheq Nie wiesz w jakim to może być pliku?
Było takie coś :
/*================================================================================================*/
public give_scout(id, armita)
{
new ent = fm_give_item(id, g_weaponconst[armita]);
fm_set_weapon_ammo(ent, 0)
}
/*================================================================================================*/
zamiast (ent, 0) dałem (ent, 90)
Zobacze czy podziała.
Załączyłem .sma tego pluginu.
Jest tam o scoutcie i znalazłem nawet wszystko, ale jak zmieniam to nie działa.. (Tzn. nie ma buga, tylko pewnie źle zmieniam, bo nie znam się na tym)
@Cheq Nie wiesz w jakim to może być pliku?
Było takie coś :
/*================================================================================================*/
public give_scout(id, armita)
{
new ent = fm_give_item(id, g_weaponconst[armita]);
fm_set_weapon_ammo(ent, 0)
}
/*================================================================================================*/
zamiast (ent, 0) dałem (ent, 90)
Zobacze czy podziała.
Załączyłem .sma tego pluginu.
Jest tam o scoutcie i znalazłem nawet wszystko, ale jak zmieniam to nie działa.. (Tzn. nie ma buga, tylko pewnie źle zmieniam, bo nie znam się na tym)
Załączone pliki
#8
Napisano 26.02.2012 10:45
public give_scout(id) { give_item(id,"weapon_scout") cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,30); }
zmień na to.
#9
Napisano 26.02.2012 18:28
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
kz_jumpplugin.sma(1259) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(1269) : error 017: undefined symbol "give_item"
kz_jumpplugin.sma(1270) : error 017: undefined symbol "cs_set_user_bpammo"
kz_jumpplugin.sma(1938) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2350) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2399) : error 088: number of arguments does not match definition
6 Errors.
Could not locate output file kz_jumpplugin.amxx (compile failed).
CheQ, nie działa..
Chyba, że ktoś by mógł .sma moje podmienić na to co będzie działało i załączyć, a ja bym ściągnął i podmienił.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
kz_jumpplugin.sma(1259) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(1269) : error 017: undefined symbol "give_item"
kz_jumpplugin.sma(1270) : error 017: undefined symbol "cs_set_user_bpammo"
kz_jumpplugin.sma(1938) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2350) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2399) : error 088: number of arguments does not match definition
6 Errors.
Could not locate output file kz_jumpplugin.amxx (compile failed).
CheQ, nie działa..
Chyba, że ktoś by mógł .sma moje podmienić na to co będzie działało i załączyć, a ja bym ściągnął i podmienił.
#10
Napisano 26.02.2012 18:32
na początku pluginu dopisz jeszcze:
i dopiero kompiluj
#include <cstrike> #include <fun>
i dopiero kompiluj
#11
Napisano 26.02.2012 21:35
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include/fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include/fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
kz_jumpplugin.sma(372) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "CsTeams")
kz_jumpplugin.sma(1261) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(1940) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2352) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2401) : error 088: number of arguments does not match definition
7 Errors.
Could not locate output file kz_jumpplugin.amxx (compile failed).
Dalej źle. Jak możecie, to po prostu tamten załącznik z góry zeedytujcie tak jak trzeba i dajcie w załączniku zmieniony, bo sam albo źle wgrywam, albo jest dalej źle.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include/fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include/fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
kz_jumpplugin.sma(372) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "CsTeams")
kz_jumpplugin.sma(1261) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(1940) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2352) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2401) : error 088: number of arguments does not match definition
7 Errors.
Could not locate output file kz_jumpplugin.amxx (compile failed).
Dalej źle. Jak możecie, to po prostu tamten załącznik z góry zeedytujcie tak jak trzeba i dajcie w załączniku zmieniony, bo sam albo źle wgrywam, albo jest dalej źle.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych